چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 4726
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت:

مسائل ایثارگران در اولویت رسیدگی قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه ای كه با حضور كاركنان ايثارگر اداره كل تامين اجتماعی استان قم برگزار شد آقای عليرضا نصرالهی بعنوان نماينده ايثارگران انتخاب شد.
مسائل ایثارگران در اولویت رسیدگی قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، مديركل تامين اجتماعی استان قم در اين جلسه ضمن تقدير از تلاش های نماينده اسبق امور ايثارگران اداره كل آقای بهاء الدينی كه به كسوت بازنشستگی نایل شدند وظيفه نماينده ايثارگران را خطير و حساس دانست، وی افزود همه ما به ايثارگران مديون هستيم و بايد تمامی تلاش خود را در تكريم اين عزيزان به كار بريم.

موسوی ادامه داد: سعی ما بر اين است تمامی مواردی را كه در حيطه اختيارات استانی است به سرانجام برسانيم و مواردی را كه خارج از اختيارات قانونی استان است را به طور جد از مراجع ذيصلاح پيگيری كنيم و در اين موارد پيگيری نماينده ايثارگران بسيار موثر است.

سيدمجتبی موسوی خاطر نشان ساخت در سازمان تامين اجتماعی سعی شده در تمامی موارد به خصوص در انتصابات ايثارگران در اولويت قرار گيرند. ايشان از همكاران ايثارگر خواستند تمامی درخواست های خود را از طريق نماينده خود پيگيری نمايند و تمامی واحدها و مديران موظفند درخواست های اين عزيزان را در اولويت قرار دهند.

در اين جلسه ايثارگران همكار مشكلات خود را در خصوص معافيت حق بيمه فرزندان شهدا و ايثارگران، بازنشستگی پيش از موعد، تسهيلات ضروری و احكام استخدامی بيان كردند.

در پايان نيز عليرضا نصرالهی كه با اكثريت قاطع آرا بعنوان نماينده ايثارگران انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.unyk49n0i5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما