پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 47271
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله علوی گرگانی:

خدمت کردن به نظام در هر پستی ارزشمند است

قم نيوز : قم نیوز: خدمت کردن به نظام در هر پستی ارزشمند است
خدمت کردن به نظام در هر پستی ارزشمند است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام جواد صادق زاده مشاور شهردار تهران، با اشاره به حادثه پلاسکو که چندی پیش در تهران رخ داد، اظهار کرد: این حادثه بسیار عجیب بود و همه را در حیرت فرو برد و شهادت مظلومانه آتش نشانان داغی بود که بر سینه همه مردم کشور نشست و ما را نیز متأثر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن قدردانی از خدمات شهردار تهران، بیان کرد: حسن علاقه شهردار تهران به علما بسیار پسندیده است و هرچه مسوولان به علما نزدیک‌تر شوند در دنیا و آخرت سرافرازتر هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت به نظام و مردم برای ما از هر چیزی با ارزش‌تر است، تصریح کرد: تفاوتی ندارد که هر کس در چه سمتی باشد، آنچه که مهم است خدمت است و همه باید به دنبال خدمت به نظام باشند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره ثبت نام شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید همه چیز را به خدا سپرد و هر چه خداوند متعال مقدر کرد آن را بپذیریم. زیرا که خداوند با کسی قوم و خویشی ندارد و هر آنچه  انجام می‌دهد مصداق واقعی عمل است.

وی با اشاره به حدیث امام سجاد (ع) در ارتباط با برقراری رابطه با مردم، گفت: هر کسی که از شما بزرگتر بود از شما زودتر به اسلام روی آورده و قابل احترام است و اگر کوچکتر بود کمتر از شما گناه کرده و در صورتی که از نظر سن با شما برابر بود، من به گنهکاری خودم یقین دارم و به گنهکاری او تردید دارم.

اضافه کرد: این دستور سازنده‌ای است که اگر به آن توجه شود بسیاری از مسائل برطرف می‌شود زیرا که بیشترین گرفتاری‌ها مربوط به هوای نفس است و عاقبت خوش مال فرد متقی است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca6uny.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما