شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 47291
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب 3 مدال طلا

آذربایجان غربی در قم قهرمانی کاراته جوانان کشور را جشن گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم کاراته جوانان آذربایجان غربی همانند تیم نوجوانان این استان عنوان قهرمانی رقابت‌های کاراته پسران کشور را به خود اختصاص داد.
آذربایجان غربی در قم قهرمانی کاراته جوانان کشور را جشن گرفت
به گزارش قم نیوز، پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که از روز بیست و سوم فروردین ماه با حضور بیش از 1100 کاراته‌کا به میزبانی هیأت‌‌‌ کاراته استان قم آغاز شده بود سرانجام برترین‌های خود را در پایان سه روز رقابت شناخت.

این در حالی است که بعد از میزبانی مریوان کردستان از مسابقات رده سنی امید پسران و دختران کاراته‌کای کشور و پذیرایی اراک از رقابت‌های رده سنی نوجوانان و جوانان دختر، قم نیز به مدت سه روز میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر کشور را بر عهده داشت.

برای این منظور سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای برگزاری رقابت‌ها در نظر گرفته شد و بیش از 1100 کاراته‌کا از استان‌های سراسر کشور ابتدا در پنج وزن رده سنی نوجوانان و سپس در پنج وزن رده سنی جوانان با یکدیگر پیکار کردند.

در پایان دو ورز رقابت کاراته‌کاهای نوجوان حاضر در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی، تیم آذربایجان‌غربی با کسب دو نشان طلا به مقام قهرمانی رسید، ضمن اینکه تیم جوانان این استان نیز با کسب سه مدال طلا مقام قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

کاراته‌کاهای آذربایجان غربی در جدال با حریفان خود به میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان استان قم موفق به کسب سه مدال طلا و عنوان قهرمانی جوانان کشور شدند، ضمن اینکه تیم هیأت‌‌‌ کاراته مرکزی با کسب یک طلا و یک برنز به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

تیم هیأت‌‌‌ کاراته گیلان با کسب یک نشان طلا سوم شد، تیم میزبان یعنی هیأت‌‌‌ کاراته قم با کسب یک نشان نقره و یک برنز در مکان چهارم جای گرفت، ضمن اینکه تیم هیأت‌‌‌ کاراته فارس نیز عملکردی شبیه تیم قم داشت و مشترکا این عنوان را با قم سهیم شد.

تیم‌های هیأت‌‌‌ کرمان، ایلام و خراسان‌رضوی نیز هر کدام با سکب یک مدال نقره در مکان پنجم مشترک ایستادند، در حالی که تیم‌های کاراته مازندران و البرز با کسب دو مدال برنز مشترکاً در جای ششم به کار خود پایان دادند و تیم‌های اصفهان، کرمانشاه و تهران با یک برنز و عنوان هفتمی از قم خارج شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccsiq0.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما