شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 47292
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور پرشور مردم انجام شد

برگزاری گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمعه شب با حضور پرشور مردم و چهره‌های برجسته این جبهه در قم برگزار شد.
برگزاری گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در قم
به گزارش قم نیوز، نخستین گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمعه شب با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس فراکسیون روحانیون مجلس و اقشار مختلف مردم در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم با بیان اینکه در ایام انتخابات سخن‌های پوچ و نادرست بسیار شنیده می‌شود، اظهار کرد: افراد مومنی که در این عرصه وارد شده باید مطالب درست و منطقی را ارائه دهند تا بتوانند به حرف‌های خود عمل کنند.

همچنین عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی سخنانی با تاکید به اینکه دشمن در فتنه 88 ضربه‌های سنگین را به نظام اسلامی وارد کرد، تصریح کرد: امسال دشمن در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بدون فعالیت نیست و برنامه‌ریزی‌های بسیاری را انجام داده است به همین علت در شرایط کنونی نیازمند انسجام و وحدت دوران دفاع مقدس هستیم.

مهدی چمران اضافه کرد: اکنون دشمن به دنبال این است که حکومتی در ایران برقرار باشد که قدرت آنها را پذیرفته و به دنبال مسالمت باشد؛ هر چند ایران اسلامی نسبت به افق‌ها فاصله بسیاری دارد اما با شعار «ما می‌توانیم» و به لطف الهی، رهبری ولایت فقیه و برکت خون شهدا در عرصه‌های مختلف از جمله علوم هسته‌ای و پزشکی به نتیجه رسیده است و اثبات کرده که می‌تواند به کدخداها نیازی نداشته باشد.

در پایان این گردهمایی رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات ایران رکورددار مشارکت‌های مردمی است چرا که صحت و درستی نتایج انتخابات برای همگان به خوبی قابل مشاهده است؛ هر چند انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، شوراها و ریاست جمهوری هر کدام اهمیت خاص خود را دارد اما در میان آنها انتخابات ریاست جمهوری اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که در این انتخابات شیوه مدیریت کشور و تیمی که مدیر کشور است انتخاب می‌شود.

محمدباقر ذوالقدر با اشاره به اینکه تصمیم‌های اساسی کشور در دولت رقم زده می‌شود، عنوان کرد: انتخابات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته مهم‌تر و ویژه‌تر است چرا که حساسیت ان آز انتخابات گذشته بیشتر است و علت آن به وضعیت کنونی کشور ارتباط دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxx0o.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما