شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 47305
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

حضور حداکثری مردم، نشان دهنده مشروعیت و تقویت انقلاب و نظام است

قم نيوز : قم نیوز: افزایش توان، قدرت و اقتدار در عرصه بین المللی و منطقه بر پایه عقلانیت مسئله دیگری است که رئیس جمهور بعدی لازم است به آن جامه عمل بپوشاند.
حضور حداکثری مردم، نشان دهنده مشروعیت و تقویت انقلاب و نظام است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر نقده ای با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری گفت: ریاست جمهوری جایگاه بالایی در نظام و کشور است و فردی که در این پست و جایگاه قرار می گیرد، لازم است از ویژگی هایی برای اداره کلان کشور برخوردار باشد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: از جمله این خصوصیات برخورداری از اخلاق مدیریتی، تعهد، سابقه انقلابی، خلاقیت، خردمندی، آرامش بخشی،عدم تنش زدایی، داشتن روحیه انقلابی است.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور کسی باشد که بتواند با مدیریت درست و صحیح با اشرافی گری، رانت خواری، فساد در عرصه های اقتصادی، مبارزه و از گسترش فاصله طبقاتی در جامعه جلوی گیری کند.

این استاد حوزه بیان داشت: مسئله تولید، اشتغال و ازدواج جوانان از دیگر مسائل و مشکلاتی است که جامعه به آن گرفتار است؛ رئیس جمهور یکی از رسالت های مهم از بین بردن این مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر نقده ای گفت: افزایش توان قدرت و اقتدار در عرصه بین المللی و منطقه بر پایه عقلانیت مسئله دیگری است که رئیس جمهور بعدی لازم  است به آن جامه عمل بپوشاند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: موضوع بعدی حضور حداکثری مردم است، مردم همیشه وظیفه خود را انجام داده اند و هر موقع نیاز بوده، وارد صحنه شدند و با حضور خود نشان داده اند پشتیبان ولایت فقیه، نظام و کشور می باشند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم نشان دهنده مشروعیت و تقویت انقلاب و نظام است؛ این را مردم درک می کنند و می فهمند و بارها و بارها با حضور خود در صحنه های مختلف به اثبات رسانیده اند.

 این استاد حوزه بیان داشت: از دیگر پیام های حضور پرشور مردم به دشمنان، پذیرش مشروعیت سیاسی و پذیرش مبانی انقلاب براساس عقلانیت و مشارکت سیاسی و رسیدن به بلوغ سیاسی است.

انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdciwpa5.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما