شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 47310
منبع : پارس نیوز

وقتی احمدی نژاد ابزار انتخاباتی جریان اصلاحات می شود

قم نيوز : قم نیوز: ثبت نام محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باعث شد که تنی چند از تصمیم سازان اصلاحات – اعتدال به بررسی ویژه و آنی این موضوع بپردازند. طبق جلسه ای که عصر روز گذشته و با حضور اصلاح طلبان و نماینده ستاد عملیات روانی روحانی برگزار شد در آن تصمیماتی مبنی چگونگی برخورد با این موضوع مطرح شد.
وقتی احمدی نژاد ابزار انتخاباتی جریان اصلاحات می شود
به گزارش قم نیوز، در این جلسه با تاکید بر این که حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری عملا جریان اصولگرا را در حاشیه رسانه ای- سیاسی قرار داده تاکید شده است که باید این محور در دستور کار مستمر جریان اصلاحات بوده و با ملاحظاتی به تولید محتوا در این زمینه پرداخته شود.

گفته می شود در این جلسه تاکید شده که با پررنگ کردن اخبار انتخاباتی احمدی نژادی ها باید موج انتقادات علیه روحانی را به حاشیه رانده و فضا کاملا سیاسی شود.چرا که این فضای سیاسی مانع از برجسته شدن فضای اقتصادی- معیشتی و نیز مساله کارآمدی دولت روحانی خواهد شد. دقیقا چیزی که مورد خواست اصولگرایان است.

به گفته یکی از اعضای جبهه اصلاحات باید نحوه مدیریت خبری در خصوص جریان احمدی نژاد این باشد که محورهای خبری کاندیداهایی همچون رئیسی و قالیباف شنیده نشده و تبدیل به فهم و خواست اجتماعی نشود.

از دیگر سو یکی از افراد نزدیک به دولت نیز در این زمینه گفته که ما نباید از ردصلاحیت احمدی نژاد حرفی بزنیم هر چند می دانیم که وی قطعا ردصلاحیت می شود.ما باید ضمن گرفتن ژست دموکراسی خواهانه، بگوییم که احمدی نژاد نباید توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شود بلکه باید توسط مردم یک نه قاطع بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdce7x8e.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما