شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 47318
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در هفته 27 لیگ برتر صورت مي‌گيرد

امید قمی‌ها به درخشش استقلالی‌های صبا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با امید به درخشش بازیکنان استقلالی‌ خود در مقابل آبی‌های پایتخت به میدان می‌رود.
امید قمی‌ها به درخشش استقلالی‌های صبا
به گزارش قم نیوز، در حالی که استارت دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه 25 فروردین ماه زده می‌شود، اما یک روز بعد یعنی شنبه 26 فروردین صبای قم در دیداری بسیار مهم برابر استقلال تهران صف‌آرایی می‌کند.

کسب سه امتیاز از این دیدار مهم خارج از خانه برای صبای قم بسیار اهمیت دارد زیرا فاصله صبای قم در مکان چهاردهم جدول با تیم رده پانزدهمی سیاه‌جامگان خراسان تنها دو امتیاز است و شاگردان مرفاوی به خوبی می‌دانند هرگونه لغزش در بازی‌های آتی به ضرر آنها تمام می‌شود و موقعیت آنها را در انتهای جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم خطرناک‌تر از قبل می‌کند.

صبا که در 11 هفته سپری شده از نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال مقابل حریفان خود چهار پیروزی، چهار تساوی و سه باخت متحمل شده و مجموعا از 33 امتیاز دور برگشت 16 امتیاز گرفته، بیشترین سختی را از نتایج نیم‌فصل نخست تحمل می‌کند زیرا از 15 بازی 9 امتیاز کسب کرد.

اما دیدار صبای قم و استقلال تهران در هفته 27 لیگ برتر روز 26 فروردین در حالی برگزار می‌شود که رفع محرومیت هافبک دفاعی با تجربه صبا یعنی ابوالقاسم دهنوی و پایان یک جلسه محرومیت مدافع جدید این تیم یعنی سیدامید نظامی‌پور بهترین خبر برای صبایی‌ها در آستانه این دیدار است.

از سوی دیگر هواداران صبا و مردم قم امیدوار به استمرار درخشش دروازه‌بان و مدافعین این تیم به ویژه استقلالی‌های ترکیب صبا یعنی محسن فروزان، میثم مجیدی، حنیف عمران‌زاده و غلامرضا عنایتی در مقابل تیم سابق خود است تا صبا همانند جدال هفته قبل با تراکتورسازی بار دیگر یک برد ارزشمند به اندوخته‌های خود بیافزاید.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم با هدف به دست آوردن ششمین پیروزی این فصل و رفتن به رتبه‌ای بالاتر از مکان چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم در حالی گام برابر استقلال تهران صف‌آرایی می‌کنند که با درخشش دروازه‌بان و مدافعین خود در هفت بازی از 11 مسابقه قبل نیم‌فصل دوم گل نخورده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقه تیم‌های صبای قم و استقلال تهران از هفته دوازدهم نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر راس ساعت 19 عصر روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc41q0.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما