کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان رقابت در بوستان علوی قم

برترین بانوان وودبالیست در قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1396 ساعت 14:00

قم نیوز: چهره نفرات برتر نخستین دوره مسابقات وودبال قهرمانی بانوان استان قم با پایان رقابت مدعیان در بوستان تفریحی ورزشی علوی این شهر مشخص شد.


به گزارش قم نیوز، بعد از رقابت جذابی که بین مردان وودبالیست در نخستین دوره رقابت‌های استانی این رشته برگزار شد، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن وودبال هیأت‌‌‌  گلف استان قم نوبت به برگزاری مسابقات بخش بانوان این رشته رسید.

در این رقابت‌ها که به میزبانی زمین اختصاصی این رشته در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد، بانوان در سه راند متوالی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان الهام محمدی بالاتر از دیگر شرکت کنندگان در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمان شد.

همچنین نسرین دانشورراد و مهسا واعظی با اسکور مساوی موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی مشترک این مسابقات شدند و در پایان علاوه بر اهدای لوح قهرمانی، با اهدای جوایزی از سوی حامی مالی هیأت‌‌‌  گلف استان قم یعنی سوهان خودکار، از نفرات اول تا سوم این پیکارها تقدیر به عمل آمد.

خبر دیگر از گلف قم به برگزاری جلسه هم اندیشی خانواده این رشته ورزشی با حضور رئیس جدید هیأت‌‌‌  اختصاص دارد، جلسه‌ای که میزبان آن آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود و رضا دلاوری رئیس هیأت‌‌‌ ، داودآبادی دبیر و جمعی از ورزشکاران، مربیان و روسای کمیته‌ها به بحث و تبادل نظر مرتبط با مسائل مختلف به توسعه و پیشرفت گلف و رشته‌های زیر مجموعه آن پرداختند.

از جمله موضوعاتی که در جلسه هم‌اندیشی گلفی‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اعضای نشست بر توجه ویژه به آن تاکید کردند، به بحث استعدادیابی در مدارس و بررسی راهکارهای اجرای آن بود، ضمن اینکه بررسی برنامه‌های کمیته‌ها و انجمن‌های این هیأت‌‌‌  در سال جدید نیز انجام شد.

موضوع مسابقات و رویدادهای استانی در نظر گرفته شده به مناسبت‌های مختلف سال 1396 و اعزام ورزشکاران رشته‌های گلف، مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ طبق تقویم سال جاری فدارسیون گلف به رقابت‌های مختلف اعم از لیگ و قهرمانی کشور دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

در بخشی از این جلسه کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ایران که به قم سفر کرده بود با حضور در آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پس از دیدار با اعضای هیأت‌‌‌  از این آکادمی و امکانات موجود با هدف پشتوانه‌سازی برای بخش قهرمانی و همگانی گلف قم بازدید کرد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47334/برترین-بانوان-وودبالیست-قم-معرفی-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir