دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47339
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه امور ورزش استان قم خبر داد

عباس‌زاده داور بین‌المللی بوکس قم در بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از انتخاب داور بین‌المللی بوکس قم برای قضاوت در بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی خبر داد.
عباس‌زاده داور بین‌المللی بوکس قم در بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی
به گزارش قم نیوز، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی نخستین رویداد مهم برون‌مرزی برای ورزش ایران است زیرا کاروانی متشکل از اکثر رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی راهی این دوره از بازی‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: کسب مدال از بازی‌های این دوره یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از عملکرد هیأت‌‌‌ ‌های ورزشی است و به همین دلیل هیأت‌‌‌ ‌ها را تشویق به حداکثر تلاش خود برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی کرده‌ایم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این دوره از بازی‌ها اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهر باکوی آذربایجان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان در ترکیب تیم‌های مختلف ورزشی برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این بازی‌ها به میدان می‌روند.

وی اضافه کرد: تا کنون در چندین رشته نظیر کشتی، تکواندو و دوومیدانی امیدوار به کسب سهمیه این بازی‌ها هستیم، اما در کنار این رشته‌ها، داوران و مربیان برخی ورزش‌ها نیز ورزش قم را در بازی‌های کشورهای اسلامی صاحب سهمیه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بوکس اشاره کرد.

رمضانی با بیان اینکه ‍ داور بین‌المللی و تک ستاره بوکس به نمایندگی از قم در بازی‌های کشورهای اسلامی قضاوت می‌کند، اضافه کرد: این داور موفق و شاخص مجید عباس‌زاده است که به عنوان مسابقات رشته بوکس این دوره از بازی‌ها را قضاوت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عباس‌زاده هم اکنون مسوولیت ریاست هیأت‌‌‌ بوکس استان قم را نیز بر عهده دارد، در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های رشته بوکس بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی باکوی آذربایجان از روز بیست و سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و عباس‌زاده به عنوان تنها نماینده داوری ایران از استان قم در این رقابت‌ها به قضاوت رقابت مشت‌زنان شرکت کننده می‌پردازد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcf1mdj.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما