دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 47347
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌‌ ‌‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

اهدای جایزه ویژه AFC به ملی‌پوش فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌‌ ‌‌‌ فوتبال استان قم گفت: جایزه ویژه بهترین بازیکن فوتسال قاره کهن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ستاره ملی‌پوش فوتسال قم اهداء شد.
اهدای جایزه ویژه AFC به ملی‌پوش فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی امروز اظهار کرد: فوتسال قم از یک دهه قبل بازیکنی برجسته و شاخص همچون علی‌اصغر حسن‌زاده را در تیم ملی فوتسال ایران دارد و این بازیکن بارها با درخشش خود در میادین گوناگون موجب سربلندی قمی‌های علاقمند به فوتسال شده است.

وی ادامه داد: کسب چند عنوان قهرمانی از جام ملت‌های فوتسال آسیا، قهرمانی در رقابت‌های فوتسال داخل سالن قهرمانی قاره کهن،‌ مقام سوم جام جهانی فوتسال، درخش در چندین میدان بین‌المللی و جام جهانی کوچک در کشور برزیل از جمله افتخارات و موفقیت‌های ارزنده علی‌اصغر حسن‌زاده برای خود، مردم و مسوولان استان قم است.

رئیس هیأت‌‌‌ ‌‌‌ فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتسال قم به داشتن چنین بازیکن ارزنده‌ای در تیم ملی به خود افتخار می‌کند و امیدواریم که حسن‌زاده با توجه به هوش و نبوغ بالای خود، تجربه حضور در میادین مختلف برون‌مرزی و حضور در لیگی معتبر از فوتسال اروپا و تجربه چندین قهرمانی ملی و باشگاهی همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از قهرمانی‌های متعددی که با درخشش این بازیکن در سطح ملی و باشگاهی نصیب ورزش و فوتسال قم شده است، انتخاب علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال‌های 2014 و 2014 جزو دیگر افتخارات کسب شده توسط وی است.

بهرامی بیان کرد: بعد از جام ملت‌های آسیا در سال‌های 2014 و 2016، کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم انتخاب برترین‌های سال قاره کهن، علی‌اصغر حسن‌زاده را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا نیز انتخاب کرده است که این نیز موجب افتخار ما قمی‌ها محسوب می‌شود.

رئیس هیأت‌‌‌ ‌‌‌ فوتبال استان قم بیان کرد: نخستین عنوان برترین بازیکن آسیا در سال 2014 به علی‌اصغر حسن‌‌زاده تعلق گرفت و این بازیکن در سال 2016 نیز به دلیل درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی فوتسال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار این عنوان را به خود اختصاص داد.

وی یاد آور شد: این بازیکن جایزه خود را در مراسم ویژه کنفدراسیون آسیا دریافت نکرده بود اما در مراسمی با حضور علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال، سیدمحمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و عباس ترابیان جایزه و لوح یادبود خود را به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016  دریافت کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcefx8e.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما