دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 47358
منبع : خبرگزاری فارس
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

جنایت فوعه و کفریا اقدامی صهیونیستی آمریکایی بود/ تا نابودی کامل تروریسم در کنار سوریه ایستاده ایم

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با محکومیت جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری در سوریه گفت: جنایت فوعه و کفریا نشانگر توطئه مستمر و هماهنگی کامل میان گروهک‌های تروریستی و دشمن صهیونیستی به دستور آمریکا و دست نشانده‌های آن در منطقه است.
جنایت فوعه و کفریا اقدامی صهیونیستی آمریکایی بود/ تا نابودی کامل تروریسم در کنار سوریه ایستاده ایم
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن اراکی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت هولناک تروریستی در حلب که منجر به شهادت ده‌ها تن از مردم بی‌گناه فوعه و کفریا شد گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی انفجار تروریستی اخیر را که جان ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه فوعه و کفریا از جمله زنان، کودکان و افراد مسن را گرفت، به‌شدت محکوم و اعلام می‌کند که این تجاوز ناجوانمردانه نشانگر توطئه مستمر و هماهنگی کامل میان گروهک‌های تروریستی و دشمن صهیونیستی به دستور آمریکا و دست نشانده‌های آن در منطقه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام می‌داریم که تا نابودی کامل تروریسم در کشور دوست و برادر سوریه، در کنار ملت پایدار آن ایستاده‌ایم و دست تضرع بسوی خداوند متعال می‌گشاییم و از او می‌خواهیم که شهدای مظلوم این جنایت را مشمول رحمت واسعه خویش گردانده و مجروحان را شفای عاجل مرحمت فرماید.

در این بیانیه تصریح شده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین از سازمان ‌های بین المللی و حقوق بشری می‌خواهد که به مسئولیت خود در قبال مجازات این جنایتکاران و حامیان آنها " از جمله صادر کنندگان فتواهای تکفیری و تحریک‌آمیز که چهره درخشان دین اسلام را تخریب می کنند" عمل کرده و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات بی شرمانه‌ای اتخاذ کند.

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند بلندمرتبه می‌خواهیم که به علمای مجاهد و همه مصلحانی که برای نشر فرهنگ تقریب و میان‌روی و نابودی افراطی‌گری و تکفیر تلاش می کنند، برکت عطا فرماید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg7w9t.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما