دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 47359
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ فوتسال بانوان ایران

ماهان‌تندیس قم از پارس قزوین پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم در نخستین مسابقه خود از مرحله پایانی رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان ایران برابر تیم پارس قزوین صف‌آرایی می‌کند.
ماهان‌تندیس قم از پارس قزوین پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور برای تیم بانوان ماهان‌تندیس به عنوان نماینده قم نتایج خوب و قابل قبولی به همراه داشت، اکنون این تیم مهیای رویارویی با حریفان حاضر در مرحله نهایی است.

این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران در زمستان سال قبل به شکل رفت و برگشت به انجام رسید و تیم‌ها برای کسب مجوز صعود از مرحله گروهی به دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و یکی از تیم‌های صعود کننده، ماهان‌تندیس قم بود.

اکنون این تیم زیر نظر کادر فنی خود به تمرینات آماده‌سازی مشغول است تا در بازی‌های مرحله نهایی نیز که از روزهای پایانی هفته جاری به شکل دوره‌ای کار خود را آغاز می‌کند، برای کسب مجوز صعود به دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران به مصاف حریفان خود برود.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال، دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور  از روز پنجشنبه 31 فروردین ماه آغاز می‌شود و طبق برنامه مسابقات، تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم در نخستین گام در خانه خود به میدان خواهد رفت.

نخستین حریف تیم بانوان ماهان‌تندیس قم در این مرحله پارس قزوین است که روز پنجشنبه هفته جاری در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر دیدگان بانوان قمی علاقمند به فوتسال برابر این تیم قرار می‌گیرد، ضمن اینکه دیدارهای بعدی نماینده قم روزهای هفتم و چهاردهم اردیبهشتم ماه انجام می‌شود.

بانوان فوتسالیست تیم ماهان‌تندیس قم در دومین بازی خود باید روز هفتم اردیبهشت ماه در دومین بازی خانگی به میزبانی سالن شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای تیم متین فرخ‌شهر باشند، ضمن اینکه سومین دیدار آنها در روز 14 اردیبهشت ماه در میهمانی تیم آرمینه جنوب شرق تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwxnk.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما