کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز اول اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

رقابت کاتاروهای قم برای کسب سهمیه آسیا

خبرگزاری فارس , 29 فروردين 1396 ساعت 7:15

قم نیوز: کاتاروهای استان قم در نخستین روز اردیبهشت ماه با انگیزه کسب مدال و سهمیه اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در انتخابی تیم ملی به مصاف حریفان خود می‌روند.


به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان پیش‌روی کاراته‌کاهای کشورمان قرار دارد، این هفته پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی در بخش کاتا به انجام می‌رسد.

این در حالی است که اعزام کاراته‌کاهای ملی‌پوش به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هر دو بخش کاتا و کومیته انجام می‌شود و به همین دلیل از اسفند ماه تا هفته پایانی فروردین طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، پیکارهای انتخابی در بخش کومیته هر چهار رده سنی برگزار شد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بخش کومیته رده سنی بزرگسالان، اسفند ماه سال قبل برگزار شد و در نهایت ستاره سال‌های اخیر کاراته استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده توانست در وزن منهای 60 کیلوگرم سهمیه تیم ملی برای حضور در پیکارهای آسیایی 2017 را به دست بیاورد.

همچنین مسابقات گزینشی تیم‌ ملی کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال در نیمه دوم فروردین ماه به میزبانی هیأت‌‌‌ ‌های کاراته استان‌های کردستان، مرکزی و قم به انجام رسید و شهر مقدس قم روزهای 23 تا 25 فروردین پذیرای کاراته‌کاهای نوجوان و جوان بخش پسران در انتخابی تیم ملی بود.

بعد از مشخص شدن نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بخش کومیته، نوبت به برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی در بخش کاتای رده‌های سنی پایه رسیده است و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی کاتای رده‌های نوجوانان و جوانان پسر اول اردیبشهت ماه برگزار می‌شود.

میزبانی کاتاروهای حاضر در این انتخابی را سالن شهید کبکانیان تهران انجام می‌دهد و شرکت کنندگان در این رقابت حساس و تعیین کننده برای مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در هر دو بخش تیمی و انفرادی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نفرات برتر این مسابقات بلافاصله از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت می‌شوند تا کمتر از سه ماه دیگر در ترکیب کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان اعزام شوند، در حالی که زمان دقیق این پیکارها تیرماه است.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47369

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47369/رقابت-کاتاروهای-قم-کسب-سهمیه-آسیا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir