سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47375
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

یأس پراکنی رسانه‌های دشمن مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات نمی‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یأس پراکنی رسانه‌های دشمن، مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات نمی‌شود.
یأس پراکنی رسانه‌های دشمن مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات نمی‌شود
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی با اشاره به این که انتخابات یکی از محورهای کلیدی تحقق نظام مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: مردم ما در طول حدود چهار دهه، به طور تقریبی هر سال یک بار در انتخابات شرکت کرده‌اند و دشمنان نیز بارها دیده‌اند که مردم ما در بحث حضور حداکثری در عرصه انتخابات تا چه مصمم و جدی هستند.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها دشمنان نظام و انقلاب همواره سعی در مأیوس کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی را داشته‌اند، گفت: برخلاف وسوسه‌های شیطانی و شایعه پراکنی‌ها و یاس پراکنی‌های دشمن که از طریق ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی صورت می‌گیرد، مردم ما در این دوره از انتخابات بار دیگر با احساس مسوولیت دینی و ملی در صحنه حاضر خواهند شد و حماسه دیگری خلق می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: به نظر می‌رسد که حضور کاندیداهای مختلف با سلایق گوناگون در این دوره از انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا، نوید یک انتخابات پرشور را می‌دهد و برخلاف آنچه دشمن می‌خواهد اکثریت مردم به ویژه نسل جوان حضور موثری در این انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcftmdj.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما