سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 47377
منبع : خبرگزاری فارس

تکواندوکار قم مربی تیم ملی آذربایجان شد

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکار مطرح استان قم بعد از سال‌‌ها حضور در میادین داخلی و برون‌مرزی این رشته ورزشی با ورود به عرصه مربیگری این رشته، مربی تیم ملی تکواندو آذربایجان شد.
تکواندوکار قم مربی تیم ملی آذربایجان شد
به گزارش قم نیوز، چهره‌ شاخص تکواندو استان قم در یک دهه اخیر سیدمحمد رفیعی است که بارها از میادین داخلی و خارجی موفق به کسب مدال‌ شده است و اکنون به عنوان یکی از چهره‌های جوان و آینده‌دار وارد عرصه مربیگری این رشته ورزشی شده است.

رفیعی که در سال 2006 توانست در مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان مقام قهرمانی و نشان طلا را به خود اختصاص بدهد، در واقع تنها طلایی تکواندو قم در میادین جهانی این رشته است و مقام قهرمانی پیکارهای تکواندو دانشجویان آسیا را نیز در کارنامه دارد.

این تکواندوکار که در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی دیگر نظیر جام باشگاه‌های آسیا، مسابقات بین‌المللی و چندین تورنمنت داخلی و خارجی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شده است و حتی در مسیر کسب سهمیه المپیک 2016 نیز حضور موفقی داشت، با مربیگری در تیم ملی آذربایجان رسما وارد این عرصه شد.

رفیعی در حالی به عنوان مربی تیم ملی آذربایجان فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد که سرمربیگری تیم ملی این کشور را رضا مهماندوست از کشورمان بر عهده دارد و آذربایجان اکنون یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر محسوب می‌شود.

این در حالی است که بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر با حضور تیم‌های ایران، افغانستان، پاکستان، روسیه، عراق، لوکزامبورگ، سوریه، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان در 8 وزن جهانی بین مدعیان کسب عناوین برتر به انجام رسید.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان مازندران و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به رقابت پرداختند و تنها نماینده قم در این پیکارها سیدمحمد رفیعی بود که به عنوان مربی تیم ملی آذربایجان حضور داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchqxnk.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما