سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 47389
منبع : خبرگزاری فارس
با وجود دعوت به اردوی تیم ملی

کشتی‌گیران قم از سفر به هند و باکو بازماندند / سهمیه ملی از دست کشتی‌گیران قم پرید

قم نيوز : قم نیوز: سهمیه اعزام تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان به دو میدان مهم برون‌مرزی به مقصد باکو و دهلی‌نو از دست کشتی‌گیران استان قم پرید.
کشتی‌گیران قم از سفر به هند و باکو بازماندند / سهمیه ملی از دست کشتی‌گیران قم پرید
به گزارش قم نیوز، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از اوایل سال جاری نام دو کشتی‌گیر قم را در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی آماده‌سازی خود به منظور حضور در دو میدان مهم آسیایی و جهانی قرار داده بود اما نام هیچ‌ یک از نمایندگان قم در لیست نهایی این تیم جای ندارد.

این در حالی است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی تشکیل شده بود اما تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بدون کشتی‌گیران قمی به میدان خواهد رفت.

در واقع امروز ترکیب نهایی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان اعزامی به این پیکارها مشخص شد اما نام مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری دو فرنگی‌کار قم که در جمع برترین‌های سال 1395 کشتی‌ ایران در میادین داخلی و برون‌مرزی قرار داشتند، در بین نفرات مد نظر کادر فنی به چشم نمی‌خورد.

این در شرایطی است که میزبانی رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا را کشور هندوستان و شهر دهلی‌نو بر عهده دارد و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز در اردیبهشت ماه به میزبانی شهر باکو در کشور آذربایجان به انجام خواهد رسید.

ترکیب تیم‌های اعزامی کشتی آزاد و فرنگی ایران با پایان نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و پس از ارائه گزارش سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و تایید اعضای این شورا مشخص شد اما بر خلاف انتظار قم توانست برای حضور در این دو رویداد مهم سهمیه بگیرد.

اعزام تیم ملی کشتی فرنگی در این دو رویداد در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85،‌98 و 130 کیلوگرم در حالی انجام می‌شود که مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم نماینده قم در اردوی تیم ملی بود و علی‌اکبر حیدری نیز در وزن 98 کیلوگرم در جمع اردونشین‌ها حضور داشت.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری نماینده ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد و یوسف قادریان به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شود، ضمن اینکه در وزن 98 کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده به قهرمانی آسیا می‌رود و مهدی علیاری در بازی‌های کشورهای اسلامی روی تشک خواهد رفت.

این در شرایطی است که رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 19 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو پایتخت هندوستان و کشورهای همبستگی کشورهای اسلامی روزهای 27 اردیبهشت ماه تا اول خردادماه در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaoeny.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما