پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 47410
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم مطرح کرد

هزينه ۲ ميلياردي تمهيدات ترافيكي در بلوار آيت‌الله بروجردي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از هزينه ۲ ميليارد ريالي براي تمهيدات ترافيكي در بلوار آيت‌الله بروجردي خبر داد.
هزينه ۲ ميلياردي تمهيدات ترافيكي در بلوار آيت‌الله بروجردي
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به بهره‌برداری از بلوار آیت الله بروجردی در ۳۱ فروردین اظهار کرد: نصب علایم ترافیکی، تابلوهای هدایت مسیر و خط‌کشی‌ها از جمله وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک در اجرای این پروژه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار متر مربع خط‌کشی و نصب حدود ۲۵۰ تابلوی ترافیکی در این پروژه از انتهای بلوار جمهوری اسلامی تا شهرک قدس انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه در مسیر شریانی واقع شده است گفت: این پروژه در فاز بعدی به پردیسان متصل می‌شود که مقدار زیادی از بار ترافیکی مسیر فعلی پردیسان در بلوار غدیر را کاهش می‌دهد و انتقال بار ترافیکی از سمت پردیسان به سمت بلوار جمهوری اسلامی را تسهیل می‌کند.

وی عنوان کرد: مسیری که فعلا بازگشائی شده است در فاز اول مسیر شهرک قدس به بلوار جمهوری اسلامی و به سمت مرکز شهر است و در ادامه با اتصال به پردیسان این محور می‌تواند عمل کند.

شعبان‌زاده یادآور شد: نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی ترافیکی این پروژه‌ بر عهده سازمان ترافیکی بوده است و بالغ بر ۲ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxjdj.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما