پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47411
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

توجه جدي مسوولان به مبارزه با قاچاق كلان كالا و ارز

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بيان اينكه مبارزه با قاچاق خرد موجب غفلت از قاچاق كلان كالا می‌شود، بر ضرورت تلاش براي مقابله با قاچاقچيان عمده كالا و ارز شد.
توجه جدي مسوولان به مبارزه با قاچاق كلان كالا و ارز
به گزارش قم نیوز، خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای این کمیسیون در سال 95، خواستار برنامه ریزی و تلاش جدی برای توسعه‌ی این فعالیت‌ها در سال جاری شد.

استاندار قم با بیان اینکه همکاری و هماهنگی موجب ارتقاء خدمات مسوولان خواهد شد افزود: اعضای کمیسیون بایستی با همفکری در راستای انجام هرچه بهتر مسوولیت‌ها اقدام کنند.

صادقی با تاکید بر نگاه فرابخشی در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: تصمیمات این کمیسیون در رشد اقتصادی کشور و استان بسیار مؤثر است و بایستی نیازسنجی و کار کارشناسی در زمینه اقدامات عملیاتی این کمیسیون صورت بگیرد.

صادقی با اشاره به بحث مقابله با قاچاق خرد در کشور ادامه داد: مسوولان نباید توجه خود را معطوف به این مسئله کنند.

وی با بیان اینکه توجه به قاچاق خرد موجب غفلت از اصل مبارزه با قاچاق کالا می‌شود ادامه داد: در بعضی موارد تبعات مبارزه با قاچاق خرد از منافع آن است و از این رو مقابله قاچاق سازمان یافته و کلان باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgqt9t.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما