پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47423
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از روگذر تقاطع شهرک قدس با فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس شبیه به پروژه مقداد اجرایی می‌شود البته سعی داریم روگذر آن را همزمان با فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی تکمیل کنیم.
بهره‌برداری از روگذر تقاطع شهرک قدس با فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن در مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس که پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سقائیان‌نژاد شهردار، بیاتی رئیس و اعضای شورای شهر قم و دیگر مدیران استان قم در محل این بلوار برگزار شد، با اشاره به روند اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی نقش اساسی در توسعه و رونق مناطق شرقی قم ایفا خواهد کرد و ارتباط منسجم بین شهرک پردیسان و قدس و مهدیه به مجموعه شهر ایجاد می‌کند

وی با اشاره به جزئیات پروژه بیان کرد: بلوار آیت‌الله بروجردی پروژه ویژه‌ای بود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کارفرمایی شهرداری با همکاری شرکت‌های مشاور عمران و ولاش آن را اجرا کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به روسازی بتنی مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی گفت: این نخستین بار است که چنین روسازی در مجموعه شهر صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک استان نظارت پروژه را بر عهده داشتند و بخش‌های مختلف شهرداری و سازمان‌های مرتبط در تکمیل این پروژه کمک‌های زیادی داشتند.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه فاز سوم این پروژه حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان حداکثر تا نیمه نخست سال آماده بهره‌برداری می‌کنیم خاطرنشان کرد: همچنین تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس شبیه به پروژه مقداد اجرایی می‌شود البته سعی داریم روگذر آن را همزمان با فاز سوم تکمیل کنیم.

وی گفت: در روزهای آینده چند پروژه دیگر از جمله تقاطع سه سطحه 15 خرداد، امتداد بلوار شهید کریمی و کبیری، و تقاطع سه سطحه مدافع حرم آماده افتتاح خواهد بود و کلنگ زنی تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر را داریم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم ابراز امیدواری کرد که شهرداری حداکثر تا خرداد پروژه‌های فعلی شهر را در اختیار مردم قرار خواهد داد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjtxex.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما