پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47425
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله حسینی بوشهری:

توسعه خدمات و زیرساخت‌های شهری در قم متوازن باشد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: انتظار این است که عمران و آبادانی و تحول در قم یک تحول متوازن باشد؛ یعنی زمانی که انسان به مجموعه مبلمان شهر نگاه کرده و نمره می‌دهد باید احساس کند ساختمان‌های بلندمرتبه، خیابان‌ها، حفظ بناهای قدیمی و... هم‌پوشانی و سازگاری با هم داشته باشد.
توسعه خدمات و زیرساخت‌های شهری در قم متوازن باشد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس، ضمن تقدیر از خادمان و مدیران شهر قم اظهار کرد: این پروژه بسترساز رشد و توسعه شهر قم و زمینه‌ساز اقدامی ویژه در این خطه مقدس است.

وی با اشاره به هماهنگی مطلوب و سازنده مدیران مجموعه استان گفت: ما در آرزوی روزی هستیم که قم به عنوان عش آل محمد(ص) به عنوان شهر الگوی اسلامی در کشور و جهان اسلام معرفی شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اینکه مدیران استان همراه با دیگر مدیران بخش‌های دیگر توانسته‌اند هم‌فکری و همراهی مطلوبی داشته باشند قابل تقدیر است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر نهضت خوبی در عمران و آبادانی قم آغاز شده است تصریح کرد: انتظار این است که عمران و آبادانی و تحول در قم یک تحول متوازن باشد؛ یعنی زمانی که انسان به مجموعه مبلمان شهر نگاه کرده و نمره می‌دهد باید احساس کند ساختمان‌های بلندمرتبه، خیابان‌ها، حفظ بناهای قدیمی و... هم‌پوشانی و سازگاری با هم داشته باشد.

وی تصریح کرد: اینگونه نباشد که بخشی از شهر جلوه تاریخی و اسلامی داشته و بخشی دیگر نیز بدون نگاه به الگوی شهر اسلامی و بی رویه رشد کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: زمانی که برنامه‌ریزی برای استان می‌کنید همه چیز را یکسان ببینید، مجوزهای ساختمان‌ها را درست بررسی کنید تا اینکه پس از چند سال که تحول بنیادین شهر را می‌بینیم شاهد هم‌خوانی تحولات باشیم.

وی با اشاره به فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی تصریح کرد: این هم پروژه‌ای ویژه‌ است که خدمتی شایسته بابت آن به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbsaba.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما