جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 47432
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله حسینی خراسانی:

هزینه کردن دنیای استکبار نشان از اهمیت انتخابات ایران است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انتخابات در نظام اسلامی مهم نبود، دنیای استکبار اعم از آمریکا و کشورهای اروپایی برای مقابله با انتخابات این همه هزینه نمی‌کردند.
هزینه کردن دنیای استکبار نشان از اهمیت انتخابات ایران است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به داستان دستگیری امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: هارون الرشید خلیفه عباسی پیش از دستگیری این امام معصوم به شهر مدینه آمد و به مسجد النبی رفت.

وی ادامه داد: خلیفه عباسی در مسجد النبی خطاب به رسول اکرم(ص) گفت که من پیشاپیش از شما به خاطر دستگیری فرزندتان امام موسی کاظم(ع) عذرخواهی می‌کنم، اما به این کار مجبورم تا در کشور خونریزی نشود، این کار هارون الرشید برای عوام فریبی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هارون الرشید پس از دستگیری امام موسی کاظم(ع) چندین کاروان را از مدینه به دلایل مختلف فرستاد تا کسی از اهل مدینه متوجه نشود که این امام معصوم به کدام شهر فرستاده می‌شود، ابتدا موسی کاظم(ع) به سمت شهر بصره برده شد و مدتی در آن شهر در زندان بود تا اینکه در نهایت به بغداد فرستاده شد و در آنجا به شهادت رسید.

آیت‌الله حسینی خراسانی با اشاره به مکتب امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: هدف از بیان داستان زندانی شدن این امام معصوم برای این است بدانیم ما وارث مکتب و فرهنگی هستیم که امام موسی کاظم(ع) فدای آن مکتب شد.

وی ادامه داد: اگر دقت نکنیم و به میراث امام موسی کاظم(ع) و فرزندان ایشان آسیبی وارد شود، نه تنها در دنیا دچار خسران می‌شویم، بلکه در آخرت هم باید پاسخگوی ائمه معصومین(ع) باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز در آستانه یک امتحان بزرگ به نام انتخابات هستیم و از امروز فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود، اگر انتخابات در نظام اسلامی مهم نبود، دنیای استکبار، آمریکا و کشورهای اروپایی برای مقابله با انتخابات این همه هزینه نمی‌کردند.

آیت‌الله حسینی خراسانی در پایان با اشاره به برکات برگزاری انتخابات در کشور خاطرنشان کرد: اگر انتخابات در ایران به صورت باشکوهی برگزار شود و پای صندوق‌های رای شاهد حضور گسترده مردم باشیم و کسی در انتخابات پیروز شود که توان خدمت به نظام اسلامی را داشته باشد، در آن صورت مکتب امام کاظم(ع) زنده می‌ماند و هارون الرشیدها دیگر جایی برای زندگی ندارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8xex.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما