کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبر داد

ارائه مشاوره پیشگیری از اعتیاد و ایدز به بیش از 6 هزار مسافر و زائر نوروزی

خبرگزاری فارس , 1 ارديبهشت 1396 ساعت 10:00

قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، از ارائه مشاوره پیشگیری از اعتیاد و ایدز به 6 هزار و 220 مسافر و زائر نوروزی با همکاری باشگاه زندگی مثبت خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر استان قم معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت‌های پیشگیرانه جوانان هلال احمر در ایام نوروز به ارائه گزارش پرداخت.

محمد مصباحی با اشاره به خدمات متنوع جوانان در اکیپ‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تصریح کرد: ارائه مشاوره پیشگیری از اعتیاد و ایدز به 6 هزار و 220 مسافر و زائر با همکاری باشگاه زندگی مثبت از فعالیت‌های پیشگیرانه جوانان هلال احمر در ایام نوروز بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی در دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسوولان نیروی انتظامی، شهرداری، بهزیستی و مرکز بهداشت افزود: با دریافت بروشورها و محصولات با پیوست فرهنگی حاوی پیام‌های پیشگیرانه، از جمله؛ دفترچه، خودکار، دستمال کاغذی، بادکنک و کتابچه‌های آموزشی، جوانان هلال احمر در ایام نوروز اقدام به توزیع اقلام و اطلاع رسانی به مسافرین و زائرین کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: نصب بنرهایی با شعارهای پیشگیری از اعتیاد توسط شهرداری، برپایی ایستگاه سلامت (کنترل فشار خون و مشاوره پیشگیری از اعتیاد) و حضور کارشناس و ارائه مشاوره به مسافرین و زائرین از دیگر فعالیت‌های هلال احمر در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 47437

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47437/ارائه-مشاوره-پیشگیری-اعتیاد-ایدز-بیش-6-هزار-مسافر-زائر-نوروزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir