شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47455
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كشتي استان قم خبر داد

رضايي تنها ملي‌پوش قم در كشتي فرنگي 2017 جوانان آسيا

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ كشتي استان قم گفت: محمدجواد رضايي به عنوان نماينده قم به رقابت‌هاي كشتي فرنگي 2017 قهرماني رده سني جوانان آسيا اعزام مي‌شود.
رضايي تنها ملي‌پوش قم در كشتي فرنگي 2017 جوانان آسيا
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: بعد از برگزاری پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در دهه سوم فروردین ماه، نفرات برتر هر وزن برای همراهی تیم لمی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: برای کسب سهمیه حضور در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار نماینده قم نیز به مسابقات انتخابی اعزام شدند اما در نهایت یکی از کشتی‌گیران قم یعنی محمدجواد رضایی در وزن 55 کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی و کسب سهمیه آسیا شد.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم با اشاره به مشخص شدن ترکیب نهایی تیم‌های اعزامی کشتی ایران به پیکارهای جوانان آسیا عنوان کرد: در بین نفراتی که قرار است تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها همراهی کنند، محمدجواد رضایی در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی تنها نماینده قم است.

وی اضافه کرد: برای نهایی شدن ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای هر دو رشته آزاد و فرنگی جوانان آسیا، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی در فدراسیون کشتی تشکیل شد و در نهایت اعزام رضایی به این مسابقات قطعی شد، در حالی که این کشتی‌گیر سابقه اعزام به رقابت‌های جهانی و آسیایی نوجوانان را نیز دارد.

وزیری خاطرنشان کرد: بر این اساس تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران به تمرینات خود ادامه می‌دهند تا روزهای 25 تا 28 خرداد ماه سال جاری در رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی قهرمانی قاره کهن به میزبانی کشور چین‌تایپه برابر حریفان خود صف‌آرایی کنند.

وی عنوان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم راهی این مسابقات می‌شود و امید زیادی داریم که رضایی بعد از نایب‌قهرمانی در مسابقات 2015 نوجوانان آسیا و تجربه حضور در پیکارهای جهانی همان سال، این بار در رده سنی جوانان افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcene8e.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما