سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 47645
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد

توزیع 20 هزار پرس غذا در ایام نیمه شعبان/ارائه خدمات ویلچری با 250 نیروی افتخاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به ایجاد فضای 25 هزار متری و مسقف برای استراحت زائرین گفت: واحد ویلچر و زائر بر با 250 نفر نیرو برای جابجایی و انتقال زائرین در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی‌شده است.
توزیع 20 هزار پرس غذا در ایام نیمه شعبان/ارائه خدمات ویلچری با 250 نیروی افتخاری
به گزارش قم نیوز، اسماعیل بخشعلی در آستانه فرارسیدن جشن‌های دهه مهدویت و نیمه شعبان به تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای تسهیل در حضور زائرین و ارائه خدمات رفاهی در این ایام پرداخت و عنوان کرد: در این ایام از  400 خادم افتخاری به همراه نیروهای مسجد برای انجام نظافت فضاها و سرویس‌های عمومی و مفروش کردن مسجد استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایجاد فضای 25 هزار متری و مسقف برای استراحت زائرین گفت: واحد ویلچر و زائر بر با 250 نفر نیرو برای جابجایی و انتقال زائرین در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی‌شده است.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در کنار توزیع 20 هزار پرس غذا برای زائرین در چای‌خانه‌ها اعم از غذای گرم و سرد، ایستگاه‌های صلواتی نیز در مسجد مقدس جمکران برای پذیرایی چای، شیرینی و شکلات در ایام نیمه شعبان پیش‌بینی‌شده است.

بخشعلی در تبیین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های بیرونی، به هماهنگی برای انتقال و جابجایی زائرین توسط اتوبوس و مینی‌بوس، هماهنگی برایی کنترل ترافیک و ورودی و خروجی‌ها و هماهنگی امکانات درمانی و اورژانس وامداد اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه خدمات دیگری همچون تعبیه دستگاه‌های شارژ موبایل، تأمین آب شرب در فضاهای عمومی، توزیع آب بسته‌بندی‌شده و همچنین آمادگی سرویس‌های حمام‌زنانه و مردانه برای زائرین پرداخت و افزود: تمامی این فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در اسرع وقت جهت رفاه حال زائرین انجام می‌گیرد و امیدواریم درمجموع این خدمات بتواند موجبات رضایت زائرین مسجد مقدس جمکران را فراهم کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcftvdj.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما