چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 47674
منبع : افکارنیوز
پژمانفر

تصمیم مردم بر عبور از روحانی/ اصولگرایان با پایبندی به اصول می توانند پیروز انتخابات باشند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تصمیم مردم بر عبور از روحانی است و این را اصلاح طلبان به خوبی می دانند و به همین دلیل جهانگیری را کاندیدا کردند، گفت: اصولگرایان با پایبندی به اصول و توجه به مطالبات مردم می توانند پیروز انتخابات باشند.
تصمیم مردم بر عبور از روحانی/ اصولگرایان با پایبندی به اصول می توانند پیروز انتخابات باشند
به گزارش قم نیوز، نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر اصلاح طلبان گزینه اصلی انتخابات اسحاق جهانگیری است نه روحانی، گفت: مردم دیگر به روحانی رای نخواهند داد و تصمیم مردم عبور از روحانی است و این را اصلاح طلبان به خوبی می دانند.

وی افزود: به همین دلیل اصلاح طلبان آقای جهانگیری را به میدان فرستادند و در واقع گزینه اصلی اصلاح طلبان همان جهانگیری است نه روحانی.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: روحانی گزینه اصلی اصلاح طلبان نیست چرا که آنها مطمئن هستند روحانی رای لازم برای پیروزی در انتخابات را ندارد.

پژمانفر اضافه کرد: مردم می دانند که بخش قابل توجهی از عملکرد مردود دولت به شخص روحانی بر می گردد و مسئولیت بخش دیگر ناکارآمدی به کابینه و وزرا مربوط است.

وی گفت: اگر آقای روحانی فضای انتخابات را متشنج و ناآرام نکند و عملیات انتحاری انجام ندهد، چرا که حیات خود و اصلاح طلبان را در این فضا می بیند، انتخابات خوبی خواهیم داشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به مناظره رو جمعه و در اختیار داشتن 50 دقیقه از فرصت سه ساعته مناظره از سوی روحانی و معاون اولش در حالی که بقیه نامزدها تنها 25 دقیقه فرصت داشتند، گفت: اگر دولت کارنامه موفقی داشته باشد، حتی اگر یک دقیقه هم فرصت داشته باشد نباید نگران و دغدغه داشته باشد اما اگر نارضایتی از دولت بالا باشد 50 دقیقه فرصت که هیچ، با 500 دقیقه هم نمی تواند وضعیت خود را بهبود بخشید.

پژمانفر تصریح کرد: حضور رئیس جمهور و معاون اولش در مناظره مثل 2 جسم در یک روح هستند. آقایان دو نفری آمدند تا از عملکرد دولت دفاع کنند در حالی که از نظر مردم این عملکرد بسیار ضعیف ارزیابی می شود.

وی افزود: رئیس جمهور و وزرا کشور را رها کردند و در واقع عملکرد قابل دفاعی ندارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مثلا رئیس جمهور و وزرا باید اقدامات انجام شده در عرصه اقتصادی را برای مردم توضیح دهند اما چون دفاعی ندارند به حاشیه می روند.

پژمانفر با اشاره به مشکلات فعلی کشور از جمله اشتغال و بیکاری گفت: مردم به خوبی می دانند که به روحانی و کابینه اش چهار سال فرصت دادند اما آنها نگاه حزبی و جناحی داشتند و از فرصت ها به خوبی استفاده نکردند. طبیعتا مردم از یک سوراخ 2 بار گزیده نخواهند شد.

وی افزود: جریان اصولگرایی باید مراقب باشند به مردمداری، جریان اصولگرایی و ارزشها توجه داشته و در پی حل مشکلات مردم باشند که در این صورت دیگر کشور از فضای انحصار طلبی و انحراف این چنینی نجات خواهد یافت و اصولگرایان می توانند پیروز انتخابات باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchk-nk.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما