پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 47703
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره):

انکار وعده‌های گذشته توسط رئیس جمهور عجیب است/راه نجات کشور تحول در مدیریت قوه اجرایی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: اینکه رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در مناظرات وعده‌های گذشته خود را انکار می‌کنند، درست نیست.
انکار وعده‌های گذشته توسط رئیس جمهور عجیب است/راه نجات کشور تحول در مدیریت قوه اجرایی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی با اشاره به برگزاری مناظرات تلویزیونی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این مناظرات از این لحاظ که زنده برگزار می‌شود، خوب است.

وی ادامه داد: مدیران این دولت چهار سال فرصت داشتند تا کار کنند و عملکرد خودشان را نشان بدهند، اما اینکه رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در مناظرات وعده‌های گذشته خود را انکار می‌کنند، درست نیست.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: مدیران دولتی بگویند که اگر مردم از شرایط فعلی راضی هستند، به آن‌ها رای دهند، اما مردم کشورمان از وضعیت کنونی راضی نیستند.

حسینی با اشاره به وعده روحانی در انتخابات 92 اظهار کرد: روحانی در آن سال وعده داد که در ازای ورود 10 میلیون گردشگر خارجی به ایران، چهار میلیون شغل ایجاد شود، این در حالی است که به گفته سازمان میراث فرهنگی 20 میلیون گردشگر خارجی طی این دولت وارد کشور شد، اما شغل‌های وعده داده شده ایجاد نشد.

وی ادامه داد: مدیران دولتی گفتند که حمله به سفارت عربستان موجب بیکاری در کشور شد، البته حمله به سفارت عربستان محکوم است، اما مگر سفارت عربستان برای جوانان کشورمان شغل ایجاد می‌کرد؟

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: رئیسی سال‌ها معاون اول رئیس قوه قضائیه بود و یک مدیر کلان کشوری است و رهبر معظم انقلاب در حکم خود برای رئیسی به مدیریت کلان او اشاره کردند، رئیسی در قوه قضائیه با پرونده‌های فساد برخورد کرد و برخی از این مساله هراس دارند.

حسینی با اشاره رفتارهای خاص برخی مدیران در کشور اظهار کرد: برخی مدیران در کشور رفتارهای استکباری دارند و شعارهای متناقض سر می‌دهند، این مدیران می‌گویند که فضای کشور نباید امنیتی شود، اما خود آن‌ها امنیتی ترین کابینه را دارند.

وی ادامه داد: روحانی در انتخابات گذشته شعار جوان گرایی سر داد، اما او پیرترین کابینه را دارد، جلوی ضرر را هر کجا که بگیریم منفعت است و اگر بتوانیم در وسط راه جلوی ضرر را بگیریم، خوب است.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: مردم به دنبال این هستند که مدیرانی در تراز خودشان داشته باشند، انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است که قطار انقلاب دوباره به ریل خود برگردد.

حسینی با اشاره به خستگی مردم از شرایط کنونی اظهار کرد: مردم از دیدن بیکاری، فساد و آسیب‌های اجتماعی ناراحت هستند و آن‌ها به گفتمان دولت اسلامی اعتقاد دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم فیش‌های نجومی برخی مدیران در کشور را نمی‌پسندند و راه نجات کشور تحول در مدیریت قوه اجرایی کشور است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcae0ny.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما