کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی گرگانی؛ خدمت‌رسانی به مردم واجب است

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 15 ارديبهشت 1396 ساعت 19:15

قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: سمت و موقعیت اشخاص در اولویت دوم توجه قرار داشته و خدمت‌رسانی و رسیدگی به مردمی که با امید گرد چراغی جمع شده‌اند بر همه ما واجب است.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با مدیر حوزه علمیه ساری و جمعی از طلاب ممتاز این حوزه علمیه با یادآوری خدمات ارزنده مرحوم آیت‌الله صالحی مازندرانی اظهار داشت: چراغ این پایگاه علمی و اجتماعی که ایشان با همت و تلاش شبانه‌روزی در این مدرسه علمیه بر همگان روشن کرده‌اند نباید هرگز خاموش شود.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره بر آیات و روایات افزود: یکی از راه‌های برخورداری از حسنات انسان پس از موت داشتن فرزند صالح است که آیت‌الله صالحی مازندرانی با سپردن این مدرسه علمیه به فرزند خویش و اداره آن به نحو احسن از این موهبت در عالم معنا برخوردار هستند.
 
وی با توصیه به طلاب در توجه و رسیدگی به موطن خود تصریح کرد: بنده با همه سختی‌ها و مشکلات وظیفه خود می‌دانم به موطن خود رسیدگی کرده و از چراغی که پدر بزرگوارم در منطقه گرگان روشن کرده‌اند حفظ و نگهداری شود تا پایگاه و اجتماع مردم برپا باشد.
 
آیت‌الله علوی گرگانی سمت و موقعیت اشخاص را در اولویت دوم دانست و گفت: خدمت‌رسانی و رسیدگی به مردمی که با امید گرد چراغی جمع شده‌اند بر همه ما واجب بوده و باید با همه همت خود در این راه قدم برداریم.
 
وی تربیت فضلا و فقهای دین را نخستین هدف یک مدرسه علمیه خواند و خاطرنشان کرد: با همه امکانات و تلاش خود در جهت تربیت فضلا و فقها همت گزارده و باید برای نجات و هدایت انسان‌ها مسئولیت سنگینی بر دوش ما نهاده‌اند.
 
استاد برجسته حوزه از همت فرزند آیت‌الله صالحی مازندرانی در بازسازی و گسترش حوزه علمیه مازندران قدردانی کرده و بیان کرد: افزایش بنای ساختمان از 200 متر به دو هزار متر و تربیت 130 طلبه در این مدرسه قابل‌تقدیر بوده و حتماً خداوند توفیقات لازم را به شما عنایت می‌کند.
 
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 47716

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/47716/آیت-الله-علوی-گرگانی-خدمت-رسانی-مردم-واجب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir