پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 47717
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نمایشگاه محتوایی «قاب نصرت» با موضوع خلقت آدم تا خاتم الاوصیا افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه محتوایی «قاب نصرت» با موضوع خلقت آدم تا خاتم الاوصیا (علیهم السلام) با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولین استانی آغاز به کار کرد.
نمایشگاه محتوایی «قاب نصرت» با موضوع خلقت آدم تا خاتم الاوصیا افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه محتوایی «قاب نصرت» با موضوع خلقت آدم تا خاتم الاوصیا (سلام الله اجمعین) با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولین استانی آغاز به کار کرد.

قاسم صبری مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه قاب نصرت در این مکان مقدس خبرداد و اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت موسسه مردمی پنج تن آل عبا از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز آماده بازدید علاقه مندان است.

مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران، با اشاره به موضوع نمایشگاه قاب نصرت گفت: این نمایشگاه از زمان خلقت آدم تا ظهور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) را به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: ارائه وقایع عصر پیامبران از آدم تا خاتم الاوصیا(سلام الله اجمعین) از دیگر موضوعاتی است که در نمایشگاه قاب نصرت مطرح شده است.

صبری با تاکید براینکه انقلاب اسلامی و وضعیت کنونی جهان اسلام از دیگر موضوعات مطرح شده در این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: وقایع عصر ظهور اعم از محل اعلام ظهور و مباحث حول موضوع ظهور نیز در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfeedj.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما