شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 47736
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم خبر داد

تأیید صلاحیت 34 نامزد رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم گفت: صلاحیت 34 نامزد رد صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی و نظارت شهر قم در هیأت عالی نظارت تأیید شد.
تأیید صلاحیت 34 نامزد رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم، احمد امیرآبادی فراهانی بابیان اینکه روند بررسی اعتراض‌های نامزدهای رد صلاحیت شده در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم در حال انجام است، اظهار کرد: در شهر قم در مجموع 67 پرونده اعتراضی نامزدها که در هیأت‌های اجرایی و نظارت رده صلاحیت شده بودند به هیأت عالی نظارت رسیده است که در بررسی‌های اولیه همه این پرونده‌ها بررسی‌شده‌اند اما تا امروز 34 پرونده تأیید و یک پرونده رد شده است.

وی افزود: اسامی این افراد به فرمانداری ابلاغ ‌شده است و از طریق فرمانداری به نامزدها اعلام خواهد شد.

امیرآبادی به پرونده‌های باقیمانده اشاره کرد و گفت: مابقی پرونده‌ها نیز در زمان قانونی بررسی و به فرمانداری ابلاغ خواهد شد.

وی ضرورت رعایت قانون در مدت‌ زمان تبلیغات را یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود نامزدها و طرفداران آن‌ها در زمان قانونی تعیین‌شده برای تبلیغات ضوابط قانونی را رعایت کنند تا ان‌شاءالله انتخاباتی باشکوه و پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcg3u9t.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما