شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 47767
منبع : قم فردا
تبلیغ روحانی محرز شد؛

تخلف انتخاباتی روزنامه ایران در مسیر دادگاه

قم نيوز : قم نیوز: کاملاً تخلف آشکار این روزنامه در همان زمان مشخص بود به هر حال روحانی از جایگاه حقوقی خود به عنوان رئیس‌جمهور در انتخابات ثبت نام نکرده بلکه از جایگاه حقیقی خود وارد رقابت‌های انتخاباتی شد.
تخلف انتخاباتی روزنامه ایران در مسیر دادگاه
تخلف انتخاباتی روزنامه ایران در مسیر دادگاه
به گزارش قم نیوز، 26 فروردین‌ماه امسال بود که روزنامه دولتی ایران با هیجان تمام و در خبری کاملاً یک‌طرفه و مشخص عکس صفحه اول خود را به ثبت‌نام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اختصاص داد.

کاملاً تخلف آشکار این روزنامه در همان زمان مشخص بود به‌هرحال روحانی از جایگاه حقوقی خود به‌عنوان رئیس‌جمهور در انتخابات ثبت‌نام نکرده بلکه از جایگاه حقیقی خود وارد رقابت‌های انتخاباتی شد.

در همان زمان پایگاه خبری قم فردا در خبری با عنوان " تبلیغ آشکار روحانی با پول بیت‌المال!+ سند" به این تخلف این روزنامه دولتی واکنش نشان داد و به نظر می‌آید این روزها رسیدگی به این تخلف آشکار مراحل قانونی خود را می‌گذراند.

بر اساس این گزارش پرونده مدیرمسئول روزنامه ایران به اتهام انتشار مطالب خلاف درباره قوه قضائیه و همچنین نقض قانون تبلیغات انتخابات به دادگاه ارسال‌شده است.

اتهام مدیرمسئول روزنامه ایران انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص قوه قضائیه و همچنین نقض قانون تبلیغات انتخابات بوده است.

به نظر می‌آید اتهام مدیرمسئول روزنامه ایران در مورد نقض قانون تبلیغات انتخابات به دلیل انتشار تصویر حسن روحانی در صفحه اول روزنامه در تاریخ 26 فروردین‌ماه با شعار دوباره ایران، دوباره روحانی می‌باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca00ny.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما