يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب : 47780
در راستای ترویج فرهنگ تربیت دینی؛

غرفه های کودک صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از افتتاح غرفه کودک در میدان آستانه و صحن جامع فاطمی در راستای ترویج فرهنگ تربیت دینی خبر داد.
غرفه های کودک صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه افتتاح شد
غرفه های کودک صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی فتح الله زاده، رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ، با اشاره به افتتاح غرفه کودک در میدان آستانه و صحن جامع فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در راستای ترویج سبک تربیت دینی در مجاورت بارگاه منور کریمه اهل بیت(ع) گفت: در ماه جاری غرفه کودک میدان آستانه پذیرای 9 هزار خردسال و غرفه صحن جامع فاطمی پذیرای 14 هزار کودک بوده است.

وی افزود: واحد کودک و نوجوان آستان مقدس در فروردین ماه پذیرای بیش از ۳۵ هزار مراجعه کننده بوده و اجرای برنامه های متنوع از قبیل «یک روز به یاد ماندنی» ویژه کودکان با حضور ۱۵ گروه دانش آموزی و پذیرش بیش از ۵ هزار کودک در رواق کودک از جمله خدمات ارائه شده در فروردین ماه بوده است.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: غرفه کودک و نوجوان میدان آستانه و صحن جامع فاطمی فقط بعد از ظهرها پذیرای مراجعان هستند اما غرفه کودک رواق خواهران و غرفه کودک و نوجوان واحد اصلی این اداره همه روزه در نوبت صبح و عصر به خانواده و کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

حجت الاسلام فتح الله زاده ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای دختران و پسران ویژه برنامه های شکوفه های آسمانی است که این برنامه ها با حضور دو هزار خردسال و کودک برگزار شده است.

وی افزود: در بخش نوجوانان نیز این اداره با برگزاری ۹ ویژه برنامه پذیرای ۴۰۰ نفر بوده است و همچنین در رواق نوجوانان نیز در فروردین ماه بیش از سه هزار نفر نوجوان پذیرش شده اند و به آنها خدمات مختلف فرهنگی ارائه شده است.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: برگزاری برنامه هفتگی محفل انصار المهدی(عج)  و ویژه برنامه طلیعه بندگی برای دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند از دیگر برنامه ای این اداره در فروردین ماه بوده است.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcfxedj.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما