يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب : 47781
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام آشتیانی:

حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات به ندای دلسوزان انقلاب لبیک گفته است

قم نيوز : قم نیوز: معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات گفت: این شخصیت میل شخصی برای حضور در انتخابات را نداشته اما به ندای دلسوزان انقلاب لبیک گفته و در صحنه حضور یافته تا دغدغه‌های مردم را رفع کند.
حجت‌الاسلام آشتیانی: حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات به ندای دلسوزان انقلاب لبیک گفته است
حجت‌الاسلام آشتیانی: حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات به ندای دلسوزان انقلاب لبیک گفته است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با علما و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین انجام شد، اظهار کرد: تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاه، عضویت در دوره‌های مختلف خبرگان رهبری، دادستانی کل کشور، مورد اطمینان بودن رهبری، تولیت آستان قدس رضوی، ثابت قدمی در مسیر رهبری و پاکدستی و دوری از آلودگی‌ها از جمله ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت علما و اساتید بتوانیم به نتیجه‌ای برسیم که این فرد اداره کشور را بر عهده گیرد و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات گفت: این شخصیت میل شخصی برای حضور در انتخابات را نداشته اما به ندای دلسوزان انقلاب لبیک گفته و در صحنه حضور یافته تا دغدغه‌های مردم را رفع کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqu9t.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما