يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب : 47782
آیت‌الله اراکی:

دست رانت خوراران باید از اقتصاد کوتاه شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله اراکی در همایش بزرگ حامیان حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه سیستم اداری اقتصادی کشور معیوب است، بر کوتاه کردن دست رانت خواران از اقتصاد کشور شد.
آیت‌الله اراکی: دست رانت خوراران باید از اقتصاد کوتاه شود
آیت‌الله اراکی: دست رانت خوراران باید از اقتصاد کوتاه شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در سفری به شهر مقدس قم، افزون بر زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به دیدار شماری از علما، استادان و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفت و هم اینک در جمع پرشور مردم قم در مصلای نماز جمعه این شهر حاضر شد.

آیت‌الله محسن اراکی، در همایش بزرگ حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در مصلای قم گفت: قم مرکز و حرم اهل بیت است.

وی افزود: انقلاب ما بر پایه دین و ارزش های دینی بود. امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و مردم و حوزه علمیه قم و مردم حق دارند مطالبات اسلامی و دینی خود را به گوش کاندیداها برسانند.

آیت الله اراکی تصریح کرد: ما برای نجات از سلطه زورگویان قیام کردیم. اعلام می داریم مطالبات رهبر انقلاب  اسلامی باید توسط مسئولان دنبال شود. این بدان معنا است که اهداف امام و شهدا همچنان کاملا به مرحله اجرا در نیامده است.

وی افزود: معتقدیم آقای رئیسی شخصیت کار آزموده و مجربی است که توان مدیریت و سواد و اخلاص او برای همه محرز است و می تواند مشکلات را حل کند و مطالبات رهبری را اجرایی کند. آقای رئیسی بهترین شخصیتی است که می تواند در این زمان آرمان و اهداف انقلاب را با همکاری مردم و همه اقشار اجرایی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: در عرصه فرهنگ اقتصاد مدیریت و اجتماعی دچار مشکلاتی هستیم که اجازه اجرایی شدن آرمان ها را نمی دهد و امروز آقای رئیسی جز خدمت به مردم و پیاده کردن اهداف انقلاب هدف دیگری در زمینه ورود به ریاست جمهوری نداشته است.

وی با بیان اینکه سیستم اداری ما معیوب بوده و در شان نطام نیست، ادامه داد: سیستم اقتصادی معیوبی داریم و بزرگان و مراجع و مردم اتحاد نظر دارند که با اسلام فاصله دارد و باید اصلاح شود. باید به یاری خدا و همت کارشناسان دینی و علمی شاهد پیاده شدن سیستم جدید اقتصادی و بانکی باشیم.

آیت الله اراکی با بیان اینکه باید دست رانت خوراران  از اقتصاد کوتاه شود، وجود فقرا و محرومان را هرگز زیبنده نظام نداست و اظهار داشت: در عرصه فرهنگ به آموزش و پرورشی نیاز داریم که جوانانی فرهیخته و پایبند به اسلام به جامعه تحویل دهد.

وی گفت: انتطار داریم در سیاست خارجی تغییر را شاهد باشیم متاسفانه حکمت مصلحت و عزت ما دچار ضعف شده است. امیدواریم شاهد تغییر به نفع ارزش ها و خواست ملت باشیم تا انقلاب مسیر خود را در راه سعادت طی کند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdchiqnk.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما