دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : 47813
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم خبر داد

پیش‌بینی اعتبار 350 میلیاردی برای اجرای تقاطع میدان ولیعصر

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر به صورت دو طبقه روی سطح میدان اجرایی می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود قریب به 350 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شود.
پیش‌بینی اعتبار 350 میلیاردی برای اجرای تقاطع میدان ولیعصر
پیش‌بینی اعتبار 350 میلیاردی برای اجرای تقاطع میدان ولیعصر
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر که ظهر امروز با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سقائیان نژاد شهردار قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، صادقی استاندار قم، امیر عباس‌زاده مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و دیگر مدیران و مسوولان شهری برگزار شد، با بیان اینکه این پروژه غیرهمسطح در محل میدان ولیعصر اجرایی می‌شود اظهار کرد: به دلیل اینکه رینگ سوم ترافیکی شهر از محل میدان ولیعصر عبور می‌کند و از مسیر خیابان کبیری و کریمی به بلوار آیت‌الله بروجردی متصل می‌شویم این نقطه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به تردد بالای محور بزرگراه امام علی به سمت بلوار کبیری خاطرنشان کرد: در این پروژه یک پل مستقیم از بزرگراه امام علی به سمت بلوار کبیری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از طرفی با توجه به تردد بالای محور امام علی به سمت بزرگراه خلیج فارس و مسجد مقدس جمکران خصوصا در ایام خاص یک پل نیز در مثبت دو اجرا خواهیم کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تشریح جزئیات این پروژه بیان کرد: در منفی یک این پروژه نیز مترو در حال اجرا است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه با زمان‌بندی حدود یکساله اجرایی خواهد شد تصریح کرد: این پروژه نخستین تقاطع در شهر قم است که به صورت ترکیبی با مترو اجرایی شده و در سطح بالا به صورت دوطبقه است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود قریب به 350 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شود.

وی اضافه کرد: پل سطح اول به طول 200 متر اجرا شده و پل سطح دوم نیز با طولی قریب به 300 متر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc14q0.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما