دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۳
کد مطلب : 47835
استاندار قم خواستار شد؛

بسترسازي لازم براي استفاده حداكثري از ظرفيت نخبگان

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم با اشاره به نقش دانشگاه در توسعه صنعت اظهار داشت: بسترسازي لازم براي استفاده حداكثري از ظرفيت هاي نخبگان صورت بگيرد.
بسترسازي لازم براي استفاده حداكثري از ظرفيت نخبگان
بسترسازي لازم براي استفاده حداكثري از ظرفيت نخبگان
به گزارش قم نيوز سيد مهدي صادقي استاندار قم عصر امروز در نشست صميمي با روساي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي استان قم كه در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني بر ضرورت هم افزايي براي توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت تاكيد كرد.
استاندار قم با اشاره به جايگاه علمي دانشگاه ها و نقش دانش در توسعه ي صنعت ادامه داد: بايستي بسترسازي لازم براي استفاده بيش از پيش از اين ظرفيت ها صورت بگيرد.
صادقي همچنين بعضي از مسائل پيش روي دانشگاه ها از جمله مدرك گرايي را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد شرايط تربيت نخبگان علمي فراهم شده و از پتانسيل هاي ايشان در حلم مشكلات كشور استفاده شود.
نماينده عالي دولت در استان در ادامه با انتخابات پيش رو اشاره كرد و گفت: دانشگاه ها در افزايش شور و نشاط انتخاباتي مي توانند نقش موثري را ايفا نمايند.
در ابتداي اين جلسه روساي دانشگاه هاي استان قم به بيان نظرات و ايده هاي خود در راستاي افزايش ارتباط دانشگاه و صنعت، توسعه ي علمي و استفاده از ظرفيت هاي دانشگاه ها توسط دستگاه هاي اجرايي پرداختند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcgn79t.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما