دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 47849
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم خبر داد

تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای افتتاح زیرگذر پیامبر اعظم قبل از نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای افتتاح زیرگذر پیامبر اعظم قبل از نیمه شعبان خبر داد.
تلاش شبانه‌روزی شهرداری برای افتتاح زیرگذر پیامبر اعظم قبل از نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز با اشاره به راه‌اندازی پروژه لوپ تونل غدیر تصریح کرد: با افتتاح این پروژه هسته مرکزی شهر وضعیت خوبی پیدا کرده و تسهیل تردد شکل خواهد گرفت.

شهردار قم با تاکید بر عزم مدیریت شهری بر بازگشایی مسیر بلوار شهید کریمی و کبیری قبل از نیمه شعبان بیان کرد: نیروهای شهری به صورت شبانه‌روزی در حال کار و تلاش هستند تا بتوانیم قبل از نیمه شعبان و افزایش ترددهای شهری در این محدوده مسیر را باز کرده و زیر بار ترافیک ببریم.

وی در ادامه به پروژه تقاطع میدان ولیعصر اشاره کرد و افزود: هفته گذشته پس از افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی تقاطع شهرک قدس کلنگ‌زنی شد و امروز هم شاهد کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر هستیم که سازمان توسعه و عمران شهرداری آن را اجرایی می‌کند.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه تقاطع میدان ولیعصر تسهیل در تردد در رینگ سوم ترافیکی شهر را به دنبال دارد گفت: این پروژه نیز به شکلی جدید به صورت سه سطحه اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش شهرداری بر این است که پروژه‌های عمرانی را حداکثر یکساله به بهره‌برداری برساند گفت: در پروژه میدان ولیعصر پیش‌بینی می‌شود که شهرداری بالغ بر 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb9wba.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما