دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47853
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

پست لجستیک استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: واحد پست لجستیک استان قم با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست ایران افتتاح شد.
پست لجستیک استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، واحد پست لجستیک استان قم صبح امروز با حضور مدیران کشوری و استانی در ساختمان اداره پست استان افتتاح شد.

در این مراسم حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست ایران، سید مهدی صادقی استاندار قم و سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم حضور داشتند.

رحمان بیرانوند مدیرکل پست استان قم در مراسم افتتاح پست لجستیک با اشاره به زنجیره تامین اظهار کرد: شرکت پست می‌تواند که در این زنجیره نقش ایفا کند و بخشی از آن را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: تاریخچه پست لجستیک به سه دهه می‌رسد و قرار شده است که دو هاب پست لجستیک در برنامه ششم توسعه در کشور ایجاد شود، نخستین پست لجستیک کشور در استان قم با اعتبار 800 میلیون تومان افتتاح شد.

مدیرکل پست استان قم افزود: یکپارچه سازی فضا، اجرای سقف کاذب و نورپردازی، ایجاد انبار و راه اندازی تاسیسات از جمله اقدامات صورت گرفته برای افتتاح پست لجستیک استان بود و خودروهایی را برای لجستیک شرکت‌های دولتی و اختصاصی در استان قم اختصاص دادیم.

بیرانوند با اشاره به پست لجستیک اظهار کرد: این سرویس ویژه حوزه کسب و کار است، چند ماهی است که فعالیت سرویس پست لجستیک در استان قم آغاز شده است و تاکنون 6 نفر در این سرویس مشغول به کار شدند.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: واحد پست لجستیک استان قم هزار و 150 متر مربع فضا دارد و کار احداث این واحد در سا ل 95 آغاز شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی در استان قم درخواست 10 هزار متر زمین را برای ایجاد هاپ پست لجستیک در استان داشتیم که استاندار قم با این درخواست موافقت کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgw79t.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما