سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب : 47880
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت والیبال قم در گفتگو با مهر:

والیبال در قم بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت والیبال استان قم با بیان این که والیبال در قم بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، گفت: فدراسیون والیبال نگاه ویژه‌ای به برنامه توسعه والیبال در قم دارد.
رئیس هیئت والیبال قم : والیبال در قم بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد
رئیس هیئت والیبال قم : والیبال در قم بیش از ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

به گزارش قم نیوز، سید ابوالفضل احمدی اظهار داشت: در گذشته والیبال به اندازه حال حاضر در بین مردم دارای هوادار نبود و شناخت مردم نسبت به این رشته کم و تعداد والیبالیست‌ها در قم چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر و شاید کمتر بود اما امروز والیبال در استان قم رشته‌ای است که بیش از  ۲ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد.

وی افزود: معتقدم والیبال راه خود را در قم پیدا کرده است در حالی که در سال‌های گذشته با ناملایمات زیادی مواجه بوده‌ایم و بهانه‌های زیادی برای دلسردی نسبت به ادامه کار وجود داشت اما به این دلخوش بودیم که والیبال به تدریج در قم رشد کند و با این هدف ، ناملایمات را تحمل کردیم.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: خوشحالیم امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که فدراسیون والیبال به قم توجه ویژه‌ای پیدا کرده است در حالی که هیئت والیبال قم هیچ سالنی را در اختیار خود ندارد و اگر چنین بود، توسعه والیبال قم با سرعت بیشتری به سوی موفقیت حرکت می کرد.

احمدی بیان داشت: والیبال قم پرورش بازیکنان مستعد را در دستور کار قرار داده و در این زمینه موفق بوده‌ایم و اقدام آینده ما این است که تیم‌هایی در لیگ داشته باشیم که جوانان ما بتوانند در آن تیم‌ها تجربه کسب کنند که این مهم تاکنون تا حدود زیادی به ثمر نشسته است.

وی عنوان کرد: این اتفاق خوش سال گذشته با حضور تیم کریمه در لیگ دسته اول کشور آن هم با هزینه شخصی و بدون کمک گرفتن از حامی مالی، رخ داد و امسال نیز هم در لیگ دسته اول مردان و هم در لیگ دسته اول زنان کشور تیم خواهیم داشت.

رئیس هیئت والیبال استان قم درباره برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قم تصریح کرد: این مسابقات قرار بود ۱۵ اردیبهشت برگزار شود که به تعویق افتاد اما روز ۲۸ اردیبهشت به عنوان زمان جدید برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده و رقابت‌ها نیز در زمین ساحلی آتش نشانی قم در منطقه جمکران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgz79t.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما