دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : 47882
سرلشکر باقری:

نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد، گفت: هرگونه تعرض دشمن با پاسخ قاطع در نقاطی که ما تعیین می‌کنیم، مواجه خواهد شد.
سرلشکر باقری: نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد
سرلشکر باقری: نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد
به گزارش قم نیوز، سرلشکر محمدحسین باقری در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز شهدای اخیر مرزبانی نیروی انتظامی در میرجاوه، مجاهدت‌ها و موفقیت‌های نیروی مقتدر و امنیت آفرین انتظامی قدردانی کرد و اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص برای خدمت به کشور اسلامی و ملت عزیز ایران باشد، عبادتی مهم و افتخاری بی بدیل محسوب می‌شود که بایستی به آن مباهات کرد.

وی افزود: از شما دانشجویان ارجمند و آینده‌ساز انتظار می‌رود تحصیل و کار در نیروی انتظامی را با عشق به خدمت به اسلام، میهن و مردم عزیز ایران آغاز کنید.

سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات و بدخواهی‌های فراروی ملت ایران که از جانب دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب و مردم طراحی و هدایت می‌شود، تصریح کرد: آن‌ها از راه‌ها و روش‌های مختلف در پی ضربه زدن به امنیت این کشور و مردم هستند و در چنین شرایطی مساله ارتقای دانش و مهارت و آمادگی مقابله با انواع جرایم، بزه‌ها و ناامنی‌ها ضروری است. از دانشگاه و دانشجویان نیروی انتظامی در این زمینه انتظارات بالایی می‌رود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری انتظارات اساسی از دانشگاه علوم انتظامی گفت: مجهز بودن به علم و فناوری روز، مهارت علمی، اولویت پیشگیری بر مقابله، بهره‌مندی از تجارب اساتید و کارکنان با سابقه، بازدید از مناطق ماموریتی، انجام کارورزی همزمان با تحصیل از جمله این انتظارات است.

وی تمرین عملی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور را مستلزم تبدیل دانشجویان ورودی به افسران انقلابی، جهادگر، خودساخته، امانت‌دار، عادل، آگاه، بصیر، قانون‌مدار، منظم، توانا، سخت‌کوش، با مهارت و برخوردار از درجه‌ی خدمتگذاری به مردم دانست و با تاکید بر جایگاه نیروی انتظامی نزد مردم و جامعه خاطرنشان کرد: در کشور اسلامی، مراکز، پایگاه‌ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی باید خانه دوم و محل احساس امنیت و آرامش مردم باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcirva5.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما