سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 47897
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم مطرح کرد

دعوت از مردم برای سرمایه‌گذاری در فاز 4 و 5 عماریاسر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: با توجه به شرایط جدیدی که فراهم شده مسیر فاز چهار و پنج عماریاسر را شهرداری اجرا خواهد کرد و مردم نیز می‌توانند در بدنه براساس طرح مصوب ساخت و ساز داشته باشند.
دعوت از مردم برای سرمایه‌گذاری در فاز 4 و 5 عماریاسر
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز با اشاره به برنامه‌های شهرداری در سال 96 گفت: هشت مجموعه فرهنگی ورزشی توسط شهرداری، پنج مجموعه توسط سپاه و یک مجموعه توسط کمیته امداد به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به پروژه‌های شهرداری در حوزه ماندگاری توریست اشاره کرد و گفت: آکواریوم شهری، شهربازی بزرگ قم، پارک بزرگ کوثر، دریاچه بزرگ غدیر نیز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی از بالادست قمرود همچون کهک و... اجرایی خواهد شد.

وی به پروژه‌های تله سیژ، تله کابین و باغ پرندگان اشاره کرد و افزود: با توجه به حمایت‌هایی که از شهرداری وجود دارد و شادابی مجموعه مدیران امیدواریم بتوانیم اقدامات گسترده‌ای در شهر قم انجام دهیم.

شهردار قم به پروژه فاز چهار و پنج عماریاسر اشاره کرد و افزود: با بازطراحی و بازبینی که در این پروژه صورت گرفت قطعات بزرگ کوچک شد تا بتوانیم با مشکل کمتری ادامه پروژه را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه طبق برنامه شهرداری وارد بحث اجرای مسیر این پروژه می‌شود گفت: برنامه‌ریزی کردیم که براساس طرح مشخص مردم اجازه ساخت و ساز در بدنه داشته باشند.

سقائیان‌نژاد ضمن دعوت از شهروندان برای سرمایه‌گذاری در بدنه فاز چهار و پنج عماریاسر تصریح کرد: پیش از این بدنه بلوار فریز شده بود و اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شد اما شهروندان می‌توانند در شرایط فعلی براساس طرح موجود اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه عزم شهرداری بر این است که در سال 96 پروژه عماریاسر را به سرانجام برساند گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری و زائرپذیری پروژه‌های متعددی همچون هتل‌سازی و... در دستور کار داریم که امیدواریم امسال به سرانجام برسد.

شهردار قم به بودجه 2 هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری در سال 96 اشاره کرد و افزود: امیدواریم با وجود وضعیت رکود اقتصادی در کشور بتوانیم نه تنها براساس بودجه مصوب بلکه تا 3 هزار میلیارد تومان اجرای پروژه در شهر قم در سال 96 داشته باشیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcefv8e.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما