سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 47930
منبع : خبرگزاری مهر
برای نخستین بار؛

فوتسال قم با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: فوتسال قم امسال برای نخستین بار با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند.
فوتسال قم با ۲ تیم در لیگ برتر امید شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم قرار بود همانند هر سال به نمایندگی از قم وارد لیگ برتر امید شود اما با خرید امتیاز باشگاه مقاومت قرچک در این رده توسط یک باشگاه قمی، تعداد نمایندگان استان قم به ۲ تیم رسید.

باشگاه صدرا سیستم امسال بی سر و صدا امتیاز تیم قرچکی را خریداری کرد اما این تیم قرار است با نام آتلیه طهران در لیگ برتر امید شرکت کند و تجمع ستارگان در این تیم نوید از تشکیل یک تیم قدرتمند می‌دهد.

در ادامه همکاری‌های آتلیه طهران و صدرا سیستم، صدرا با نام آتلیه وارد لیگ برتر امید می‌شود و بخش زیادی از بازیکنان این تیم را همان بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور برای آتلیه طهران به میدان می‌روند.

شنیده‌ها حاکی از امیدواری فراوان این تیم به حضور در جمع ۴ تیم برتر دارد و این برای ماهان تندیس، نماینده قدیمی قم در لیگ برتر امید یک چالش است زیرا دست آن‌ها را برای جذب بازیکنان طراز اول می‌بندد.

این برای نخستین بار است که قم در لیگ برتر امید ۲ نماینده دارد و مهر تأیید دیگری بر توان فوتسالی قم است. با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود ماهان تندیس برای تقویت خود در برابر رقیب همشهری خود دست به دنبال استفاده از بازیکنان غیر بومی شود.

این در حالی است که فوتسال قم علاوه بر این ۲ تیم در رده سنی امید، ۲ تیم در لیگ جوانان و یک تیم در لیگ نوجوانان در بالاترین سطح کشور دارد اما شنیده حاکی است امتیاز یکی از نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور به دلیل مشکلات مالی در معرض فروش قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxoq0.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما