چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 47951
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی در دیدار پلی آف؛

تیم فوتبال عقاب به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال عقاب با پیروزی در دیدار پلی آف به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود کرد.
با پیروزی در دیدار پلی آف؛ تیم فوتبال عقاب به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود کرد
با پیروزی در دیدار پلی آف؛ تیم فوتبال عقاب به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود کرد
به گزارش قم نیوز، دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال استان قم برگزار شد و تیم فوتبال عقاب توانست آخرین سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال استان قم را به دست بیاورد.

تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان و هنگ در دیدار برگشت مرحله پلی آف، سه شنبه شب در ورزشگاه تختی قم برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی و با توجه به پیروزی ۲ بر صفر عقاب در دیدار رفت در زمین حریف، عقاب توانست تیم هنگ را در مجموع شکست داده و جواز حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را به دست بیاورد.

عقاب در حالی بار دیگر به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود می‌کند که فصل گذشته از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده بود اما موفق شد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و در لیگ برتر ۹۶، سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه کند.

تیم فوتبال هنگ نیز که از بازیکنانی بسیار جوان برخوردار بود و رکورد جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال استان قم را در اختیار داشت در جدول لیگ برتر در بین ۸ تیم هفتم شد و با پذیرش باخت در پلی آف، در لیگ ۹۶ در دسته اول به میدان می‌رود.

این در حالی است که تیم فوتبال پیام پیش از این با قهرمانی در لیگ دسته اول جواز صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال استان قم را به دست آورده بود و در لیگ برتر نیز پیمان با قرار گرفتن در قعر جدول به دسته اول سقوط کرده بود.

مسابقات رسمی فوتبال در قم در قالب لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود که در لیگ برتر و دسته اول، ۸ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند اما در لیگ دسته دوم، تعداد تیم‌ها بین ۱۲ تا ۱۶ تیم است و مسابقات در قالب ۳ یا ۴ گروه برگزار می‌شود.
انتهی پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy1dj.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما