چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 47971
منبع : خبرگزاری فارس
هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال

آتليه‌طهران قم به یک قدمی لیگ برتر فوتسال رسید / مقاومت قرچک در قم شکست

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتليه‌طهران قم در چهارمین هفته رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور رقیب سرسخت خود مقاومت قرچک را شکست داد.
هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال؛ آتليه‌طهران قم به یک قدمی لیگ برتر فوتسال رسید / مقاومت قرچک در قم شکست
هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال؛ آتليه‌طهران قم به یک قدمی لیگ برتر فوتسال رسید / مقاومت قرچک در قم شکست

به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مرحله نهایی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه در حالی به انجام رسید که نتایج به نفع آتلیه‌طهران قم بود و نماینده قم به یک قدمی لیگ برتر فوتسال رسید.

امروز چهار نماینده خوزستان، قم، قرچک و ساوه در دو دیدار حساس برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر رقابت خود را ادامه دادند و در قم و ساوه برابر یکدیگر به میدان رفتند، در حالی که تیم آتلیه‌طهران در قم میزبان تیم صدرنشین مقاومت قرچک بود و در ساوه تیم سن‌ایچ از تیم نفت امیدیه پذیرایی کرد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم امروز در غیاب بهترین گلزن این فصل خود برابر صدرنشین مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت، تیمی که در سه بازی قبلی از فصل جاری این رقابت‌ها دو باخت و یک تساوی را برابر آن متحمل شده بود اما امروز انتقام گرفت و نخستین بار تیم مقاومت را شکست داد.

در واقع امروز دیدارهای هفته چهارم مرحله پلی‌آف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران برگزار شد و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم صدرنشین این مرحله یعنی مقاومت قرچک به میدان رفت و در هر نیمه یک گل به ثمر رساند تا در مقابل تک گل تیم حریف، پیروزی دو بر یک این دیدار را از آن خود کند.

این دو تیم در حضور نزدیک به هزار و 500 تماشاگر حاضر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر به میدان رفتند و در نیمه نخست تیم آتلیه‌طهران قم با گل مسعود عنایت از حریف خود پیش افتاد و با پیروزی به رختکن رفت تا با روحیه بهتری وارد 20 دقیقه دوم این بازی شود.

در شروع نیمه دوم تیم آتلیه‌طهران قم با حمایت تماشاگران خودی توسط علی ابراهیم‌بیگی به گل دوم دست یافت اما یک ضربه ایستگاهی برای تیم مقاومت قرچک موجب به ثمر رسیدن گل نخست این تیم شد تا اختلاف به حداقل برسد اما در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همین نتیجه تمام شد تا در جدول تیم مقاومت با 9 امتیاز در صدر و آتلیه‌طهران قم با 6 امتیاز در مکان دوم بایستند، ضمن اینکه با توجه به تساوی دو بر دو بازی سن‌ایچ و نفت امیدیه، این دو تیم چهار امتیازی شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzwnk.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما