پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47978
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

برگزاري مسابقات 4 رده سني تكواندو دختران در قم

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: رقابت‌هاي چهار رده سني تكواندو قهرماني قم در روزهاي پاياني ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.
برگزاري مسابقات 4 رده سني تكواندو دختران در قم
به گزارش قم نیوز، مریم یقینی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در بخش بانوان کمیته مسابقات هیات تکواندو استان قم، روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه شاهد برگزاری مسابقات مبارزه یا کیوروگی دختران قهرمانی قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و تکواندوکاران شرکت کننده برای کسب عناوین برتر رده‌های خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان کمربندی سبز، آبی، قرمز و مشکی به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم افزود: این رقابت‌ها بین دختران مستعد و آینده‌دار تکواندو قم در حالی برگزار می‌شود که توجه به رده‌های سنی پایه زمینه بسیار خوبی برای هیأت‌‌ تکواندو به منظور شناسایی استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی فراهم کرده و با جدیّت می‌گویم که در مسیر پیشرفت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از تکواندوکاران علاقمند به حضور در مسابقات قهرمانی تکواندو دختران خردسال، نونهال، نوجوان و جوان قم تا روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و برای این منظور باید به دفتر هیأت‌‌ تکواندو واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مراجعه کنند.

یقینی در ادامه به شرایط‌ ثبت‌نام اشاره و بیان کرد: در رقابت‌هایی که با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌کنیم متولدین دهم دی‌ماه سال 1387 به بالا امکان حضور در مسابقات را دارند و در رده سنی خردسالان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1387 رقابت می‌کنند.

وی یاد آور شد: در رده سنی نونهالان شاهد رقابت تکواندوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 خواهیم بود، ضمن اینکه مسابقات رده سنی نوجوانان بین شرکت کنندگان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 به انجام می‌رسد و در رده سنی جوانان نیز مسابقات این دوره را با حضور تکواندوکاران متولد دهم دی‌ماه سال 1378 به پائین برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcevo8e.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما