پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 47995
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول فوتسال ايران

آتليه‌طهران قم از سن‌ايچ ساوه پذيرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در ديدار فوق‌العاده حساس از هفته پنجم مرحله نهايي مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور از سن‌ايچ ساوه پذيرايي مي‌كند.
آتليه‌طهران قم از سن‌ايچ ساوه پذيرايي مي‌كند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم بعد از کسب دومین برد متوالی خود در هفته چهارم مرحله پایانی این رقابت‌ها برابر تیم صدرنشین مقاومت قرچک، در هفته پنجم دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پذیرای تیم سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و پنجمین روز اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و چهار نماینده خوزستان، قم، قرچک و ساوه در دو دیدار حساس برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

دیدارهای هفته پنجم مرحله پلی‌آف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دیداری فوق‌العاده حساس برابر تیم سوم این مرحله یعنی سن‌ایچ ساوه به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که نماینده قم در صورت پیروزی در آن صعود خود را به لیگ برتر قطعی خواهد کرد.

این دو تیم در حالی عصر عصر روز دوشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر به میدان می‌روند که ساوه‌ای‌ها از چهار بازی قبلی خود همانند آتلیه‌طهران قم دو برد و دو باخت در کارنامه دارند و هر دو تیم 6 امتیازی هستند.

تیم آتلیه‌طهران قم با توجه به برد ارزشمند سه بر صفر هفته سوم مقابل تیم نفت امیدیه خوزستان و پیروزی دو بر یک مقابل تیم مقاومت قرچک در سالن شهید حیدریان قم، اکنون شرایط بسیار خوبی را برای خود به منظور کسب سهمیه لیگ برتر مهیا کرده است و هفته آینده با برتری احتمالی برابر سن‌ایچ ساوه صعود به لیگ برتر را قطعی می‌کند.

دو تیم در این فصل یک بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند و تک مصاف آنها در بازی دوم مرحله نهایی بود که در سالن فجر ساوه برگزار شد و با برتری پنج بر چهار ساوه‌ای‌ها تمام شد و با وجود اینکه هر دو تیم 6 امتیازی هستند، اما آتلیه‌طهران قم دارای تفاضل گل مثبت دو و سن‌ایچ دارای تفاضل گل منفی پنج است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkn0o.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما