پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 48004
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

استان قم از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عقب است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: استان قم از نظر اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت بر اساس معیارهای اقتصاد مقاومتی عقب‌ماندگی‌هایی دارد.
استاندار قم: استان قم از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عقب است
استاندار قم: استان قم از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عقب است
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اجرای طرح ویژه مربوط به اقتصاد مقاومتی در استان کرمان اظهار داشت: استان قم از نظر اجرای چنین طرح‌های اثرگذاری در حوزه اقتصاد مقاومتی عقب است.

وی افزود: لازمه جبران این عقب ماندگی این است که باور کنیم باید این کارها را انجام داده و یکصدا در این مسیر پیش برویم.

استاندار قم به اهمیت مشارکت مردم در اجرای اینگونه برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: طرحی که در استان کرمان اجرا شده نمونه‌ای است از اینکه اگر بخواهیم می‌توانیم وضعیت معیشت و اقتصاد مردم را به کمک خود آنها بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: در این عرصه مشارکت مردم بسیار مهم است و برای جلب مشارکت مردم باید این اعتماد در آنها به وجود بیاید و باور کنند که اگر وارد صحنه شوند بسیار اثرگذار خواهند بود.

صادقی همچنین با اشاره به آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی قم اظهار کرد: اینکه خودروهای تولید داخل دچار آتش‌سوزی می‌شوند موضوع تأسف‌باری است.

از فعالیت‌های انتخاباتی جلوگیری نشود

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخابات 29 اسفند اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نکته این است که درصد مشارکت مردم در این انتخابات را بالا ببریم.

استاندار قم با بیان اینکه اولویت تمام هدف‌گذاری‌ها افزایش مشارکت است، اضافه کرد: تلاش ما باید این باشد که کسانی که قصد رأی دادن ندارند و از این فرایند ناامید شده‌اند را به آینده کشور امیدوار و به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اینکه شور انتخاباتی در قم باید حاکم باشد، گفت: بهتر است از فعالیت ستادهای انتخاباتی تا آنجا که قانون‌شکنی‌های خطر آفرین داشته باشد جلوگیری نکنیم تا شور انتخاباتی در جوان‌ها به وجود بیاید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjxdj.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما