يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 48097
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تولیت مسجد کوفه:

ارتباط اعتاب مقدسه سم پاشی دشمن را خنثی می‌کند/تقویت ارتباط و تعامل مراکز مهدوی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: تعامل مراکز مهدوی با یکدیگر، ابتکار مناسبی است، چراکه حداقل فایده این تعامل آن است که مسائل فرهنگی این مراکز با اعتاب مقدس هماهنگ می‌شود و این هماهنگی خنثی کننده توطئه دشمنان است.
ارتباط اعتاب مقدسه سم پاشی دشمن را خنثی می‌کند/تقویت ارتباط و تعامل مراکز مهدوی
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار هیئتی از مدیران و معاونین مسجد کوفه اظهار کرد: تعامل مراکز مهدوی با یکدیگر ابتکار مناسبی است، چراکه حداقل فایده این تعامل آن است که مسائل فرهنگی این مراکز با اعتاب مقدس هماهنگ می‌شود.

وی با اشاره به سم‌پاشی‌های دشمن علیه اسلام ادامه داد: وجود این مراکز با وجود سم‌پاشی دشمن، سبب هماهنگی بیشتر در ارتباط با مهدویت می‌شود، از همین رو هرچه عتبات عالیات با مراکز مهدوی ارتباط بیشتری داشته باشند، مفید بوده و برای آینده خوب است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مراکزی که در ارتباط با مهدویت در سطح کشور کار می‌کنند، اظهار کرد: از جمله این مراکز، مرکز شیعه شناسی مسجد مقدس جمکران است که کارهای مناسبی در این مرکز در حال انجام است.

در ابتدای این دیدار، تولیت مسجد کوفه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مسجد کوفه و مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در سفری که به مسجد مقدس جمکران داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به امضاء رساندیم که این تفاهم‌نامه در رابطه با همکاری مشترک در زمینه پژوهش‌ها و موضوعات دیگر مرتبط با حضرت مهدی(عج) است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchqvnk.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما