يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 48103
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم خبر داد

درخشش بوکسورهای قم با کسب 2 مدال مسابقات نوجوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم از موفقیت استعدادهای نوجوان این رشته در کسب دو مدال از پیکارهای بوکس رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.
درخشش بوکسورهای قم با کسب 2 مدال مسابقات نوجوانان کشور
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده در قم، اظهار کرد: پیکار بوکسورهای مستعد رده سنی نوجوانان کشور با عنوان سومین فستیوال بوکس نوجوانان، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون به میزبانی هیأت‌‌ مرکزی به انجام رسید و با کسب یک طلا و یک برنز برای تیم قم همراه بود.

وی اضافه کرد: بوکسورهای آینده‌دار رده سنی نوجوانان از استان‌های مختلف به میزبانی سالن بوکس مجموعه ورزشی پنجم مرداد شهر اراک با یکدیگر رقابت کردند و بعد از مدال طلای فستیوال بوکس نونهالان ایران، از این رقابت‌ها نیز دو طلا و برنز نصیب بوکس قم شد.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم افزود: این دوره از فستیوال بوکس نوجوانان کشور ویژه مشت‌زنان مستعد و نخبه رده‌های سنی 14 و 15 سال بود که به مدت سه روز برگزار شد، در حالی که پیش از این دو دوره این فستیوال به میزبانی تهران و اراک برگزار شده بود و در این دوره محمدحسین یعقوب‌لو و محمدسجاد سلیمانی برای تیم قم یک طلا و یک برنز کسب کردند.

وی بیان کرد: در وزن 35 کیلوگرم رقابت‌های بوکس قهرمانی جشنواره رده سنی نوجوانان کشور در اراک، محمدحسین یعقوب‌لو عضو تیم هیأت‌‌ بوکس استان قم بود که با ارائه مبارزات زیبا و تماشایی برابر حریفان خود، بالاتر از تمامی آنها موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

عباس‌زاده عنوان کرد: یعقوب‌لو در این وزن حریفان خود را یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشت و خود را به دیدار نهایی رساند و مسابقه پایانی برای کسب مقام قهرمانی را برابر صابر کامرانی از تیم هیأت‌‌ بوکس کهکیلویه و بویراحمد برگزار کرد و با شکست وی عنوان قهرمانی و نشان طلای این پیکارها را به دست آورد، ضمن اینکه بوکسور کهکیلویه و بویر احمد به همراه محمدرضا کریم‌ از سیستان و بلوچستان دوم و سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بوکس جشنواره نوجوانان کشور در اوزان 35، 37، 40، 42، 44، 46، 48، 50، 52، 54، 55، 57، 59، 62، 65، 67، 71، 75 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام رسید و علاوه بر مدال طلای محمدحسین یعقوب‌لو، یک نشان برنز نیز توسط محمدسجاد سلیمانی به تیم قم اختصاص یافت.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم در پایان اظهار کرد: در وزن 62 کیلوگرم این دوره از مسابقات که به میزبانی هیأت‌‌ بوکس استان مرکزی به انجام رسید، داود حق‌دوست از تهران و امیرحسین نوری‌زاده از تیم هیأت‌‌ بوکس استان لرستان دیدار نهایی را برگزار کردند و نماینده تهران قهرمان شد، بوکسور لرستانی در جایگاه دوم ایستاد و محمدسجاد سلیمانی از تیم هیأت‌‌ بوکس قم به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfmydj.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما