دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب : 48117
منبع : افکارنیوز
حجت‌الله عبدالملکی

دولت روحانی فقط آوار روی آوار گذاشت/ تعداد بیکاران 2 میلیون نفر بیشتر شده است

قم نيوز : قم نیوز: یک کارشناس اقتصادی گفت: دولت یازدهم 10 هزار میلیارد تومان از بودجه عمرانی را برداشت و به عنوان یارانه مستقیم به مردم پرداخت می‌کند. این‌جاست که در نهایت هیچ طرح عمرانی‌ای در کشور انجام نمی‌شود.
دولت روحانی فقط آوار روی آوار گذاشت/ تعداد بیکاران 2 میلیون نفر بیشتر شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الله عبدالملکی درباره عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برخلاف آنچه که ادعا می‌کند، در طول 4 سال گذشته در حال آواربرداری نبوده، بلکه آوار روی آوار ریخته و روز به روز شرایط بدتر شده است.

وی با بیان این‌که دولت یازدهم اقتصاد کشور را با هزینه زیاد مواجه کرده است، افزود: به طور متوسط 25 درصد نرخ تورم در دو سال آخر شد. البته در یک مقطع‌هایی نرخ تورم بالا و پایین می‌شد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: دولت یازدهم در مسیر اقتصاد ریل‌گذاری کرده، اما مستقیم اقتصاد را به سمت دره حرکت داده است.

عبدالملکی عنوان کرد: در سال 1392 نرخ بیکاری 10.5 درصد بود، اما در حال حاضر نرخ بیکاری 12.7 درصد است و تعداد بیکاران 2 میلیون نفر بیشتر شده است.

وی متذکر شد: دولت یازدهم یک کشوری را تحویل گرفت که با وجود این‌که 8 سال هیچ کار زیرساختی و زیربنایی نشده بود، اما احساس خلا چندانی نمی‌شد. چون در 8 سال قبل بزرگراه‌ها، ظرفیت پتروشیمی و سیمان و فولاد چند برابر شد. در واقع زیرساخت‌های ارتباطی ما در دولت قبل تکمیل شد. شبکه فیبر نوری را دولت قبل انجام داد.

این کارشناس اقتصادی گفت: من مدافع دولت قبل نیستم، دولت قبل بسیار بد کرده است. اما این‌که گفته می‌شود 700 میلیارد دلار را دولت قبل چه کرده که البته 630 میلیارد دلار است، باید بگویم عمده این رقم برای زیرساخت‌های کشور هزینه شده است.

عبدالملکی افزود: دولت یازدهم 10 هزار میلیارد تومان از بودجه عمرانی را برداشت و به عنوان یارانه مستقیم به مردم پرداخت می‌کند. این‌جاست که در نهایت هیچ طرح عمرانی‌ای در کشور انجام نمی‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca06ny.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما