دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 48118
منبع : افکارنیوز
نقوی حسینی

قالیباف رانت و فساد روحانی و جهانگیری را با اسناد و مدارک افشا کرد/ هیچ سند فسادی علیه قالیباف ندارند

قم نيوز : قم نیوز: عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه روحانی و جهانگیری هیچ سند فسادی علیه آقایان قالیباف و رئیسی ندارند، گفت: اگر آقایان سندی داشتند حتما افشا می کردند اما آقای قالیباف رانت و فساد روحانی و جهانگیری را با اسناد و مدارک افشا کرد.
قالیباف رانت و فساد روحانی و جهانگیری را با اسناد و مدارک افشا کرد/ هیچ سند فسادی علیه قالیباف ندارند
 به گزارش قم نیوز، سید حسن نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره سوم که در جمعه گذشته برگزار شد، گفت: در این مناظره آقای قالیباف با اسناد و مدارک 2 رانت و فساد از حسن روحانی رئیس جمهور و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برملا کرد. یکی زمینی حدود 800 متری در شهرک غرب که آقای روحانی در سال 1370 با قیمت متری سه هزار تومان آنرا گرفت و دیگری زمینی در میدان ونک تهران که جهانگیری در دهه هشتاد با متری 140 هزار تومان آنرا گرفت.

وی با بیان اینکه همین قیمت ناچیز هم با نقد و اقساط پرداخت شد، افزود: وقتی رئیس جمهور و معاون اولش دستی در رانت و فساد دارند، چگونه می خواهند با فساد مبارزه کنند؟. طبیعی است که مبارزه ای صوررت نمی گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آقای روحانی و جهانگیری در مناظره سوم بیانیه سیاسی خواندند، افزود: آقایان علیه قالیباف و آیت اله رئیسی هیچ سند و مدرکی نداشتند و اگر اسنادی در خصوص فساد این آقایان وجود داشت، حتما آقای روحانی و جهانگیری افشا می کردند.

نقوی حسینی تصریح کرد: دست این روحانی و جهانگیری خالی بود و مطلبی برای گفتن نداشتند. به همین دلیل بیشتر تهمت می زدند و دنبال تنش و درگیری بودند.

وی اضافه کرد: در مناظره سوم بی اخلاقی شد. پرده دری صورت گرفت.مناظره شد میدان تهمت.

عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در این مناظره نه به سوالات پاسخ داده شد و نه برنامه ای مطرح گردید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbw8ba.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما